دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
نقش اینفلوئنسرها ی حوزه پزشکی شبکه ی اجتماعی اینستاگرام در توسعه مشارکت اجتماعی (مطالعه موردی: مطالبه واکسن کرونا)
مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 شهریور 1402
الگوی کاهش شکاف نسلی با بهره گیری از شبکه اجتماعی اینستاگرام(تحلیل کیفی مبتنی بر رویکرد داده بنیاد)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 آبان 1402
تاثیرات شناختی رسانه در انتقال پیام با موضوع کودکآزاری
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 آبان 1402
اعتماد مخاطبان تهرانی به اخبار و سیاستهای خبری صداوسیما
دوره 12، شماره 48، آذر 1402
نقش حفاظتی خانواده در آسیب های ناشی از رسانه های اجتماعی بر نوجوانان ( نمونه موردی اینستاگرام )
دوره 12، شماره 48، آذر 1402
تلویزیون و برساخت معنایی کنشگری زنان در تاریخ سیاسی معاصر ایران
دوره 12، شماره 48، آذر 1402
ویژگیهای بازاریابی محتوا در شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی؛ اینستاگرام)
دوره 12، شماره 48، آذر 1402
نقش رسانهها در مشارکت انتخاباتی مخاطبان: مرورنظاممند مطالعات مرتبط در بازه زمانی 1390 تا 1398
دوره 12، شماره 47، شهریور 1402
تحلیل تطبیقی پوشش خبری سخنرانی رؤسایجمهوری ایران و آمریکا در سازمان ملل(1397) در تارنمای شبکه خبر و بیبیسی فارسی ،
دوره 12، شماره 47، شهریور 1402
واکاوی فرایندهای شکلگیری حوزه عمومی در فضای مجازی با رویکرد مردم نگاری انتقادی
دوره 12، شماره 47، شهریور 1402
طراحی مدل مدیریت راهبردی رسانه با رویکرد ارتقای سرمایه اجتماعی در رسانه های اجتماعی
دوره 12، شماره 47، شهریور 1402
عوامل مؤثر بر استفاده واقعی گردشگران از رسانههای اجتماعی برای برنامهریزی سفر با توجه به اهمیت رسانه
دوره 12، شماره 47، شهریور 1402
پالایش محتوا (فیلترینگ) در سنجهی اصلهای اساسی
دوره 12، شماره 46، خرداد 1402، صفحه 65-84
تاثیر اینفلوئنسرمارکتینگ در رسانه اجتماعی اینستاگرام بر صنعت نشر با رویکرد نتنوگرافی
دوره 11، شماره 45، اسفند 1401، صفحه 45-70
چگونگی دستیابی به قصد تداوم استفاده کاربران از برند اپلیکیشنهای برخط با توجه به مشارکت گردشگر در رسانه (مورد مطالعه شهر اصفهان)
دوره 11، شماره 45، اسفند 1401، صفحه 97-128
ارائه چارچوب آموزش سواد رسانهای به مخاطبان کودک شبکه پویا
دوره 11، شماره 45، اسفند 1401، صفحه 129-157
مصرفِ موسیقی و نسبتِ آن با سرمایۀ فرهنگی: یک مطالعۀ کیفی در شهر تهران
دوره 11، شماره 45، اسفند 1401، صفحه 159-188
رهیافت مدلاسیون شروع و پایان فیلم در تجربهگرایی سینما
دوره 11، شماره 45، اسفند 1401، صفحه 189-211
بررسی عوامل موثر بر استقلال خبری در ایران
دوره 11، شماره 44، آبان 1401، صفحه 75-96