دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
تعداد مقالات: 12
دوگانه های مؤثر در رشد اینفودمی کووید 19 در شبکههای اجتماعی ایران
صفحه 11-29
بررسی مقایسهای مفهومسازی شناختی «دانشگاه» در گفتمانهای اصلاحطلبی، اصولگرایی و اعتدال-گرایی
صفحه 31-57
اعتماد مخاطبان تهرانی به اخبار و سیاستهای خبری صداوسیما
صفحه 59-83
فرهنگ پذیری در بستر عقلانیت در جهت رسیدن به همزیستی مسالمت آمیز (با رویکرد عقلانیت ارتباطی هابرماس)
صفحه 85-103
نقش حفاظتی خانواده در آسیب های ناشی از رسانه های اجتماعی بر نوجوانان ( نمونه موردی اینستاگرام )
صفحه 105-130
تلویزیون و برساخت معنایی کنشگری زنان در تاریخ سیاسی معاصر ایران
صفحه 131-157
طراحی مدل تولید فیلم در سینمای ایران با رویکردتحکیم خانواده
صفحه 1-18
«شخصیت متعصب» در علوم اجتماعی
صفحه 183-221
سرمایه اجتماعی همسایگی و تاثیر آن بر رعایت حقوق همسایگی
صفحه 223-246
شناسایی عوامل مؤثر بر انجام رفتارهای پیشگیرانه از کووید-19: کاربست مدل اعتقاد بهداشتی و مدل PEN-3
صفحه 247-268
تدوین و اعتباریابی مدل مولفه های ارتباطی و راهبردی رضایتمندی مشتریان خدمات پس از فروش خودرو شرکت ایساکو
صفحه 269-294
ویژگیهای بازاریابی محتوا در شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی؛ اینستاگرام)
صفحه 295-319