دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
کلیدواژهها = برند
تعداد مقالات: 2
ویژگیهای بازاریابی محتوا در شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی؛ اینستاگرام)
دوره 12، شماره 48، آذر 1402
چگونگی دستیابی به قصد تداوم استفاده کاربران از برند اپلیکیشنهای برخط با توجه به مشارکت گردشگر در رسانه (مورد مطالعه شهر اصفهان)
دوره 11، شماره 45، اسفند 1401، صفحه 97-128