دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
نویسنده = یزدان شیرمحمدی
تعداد مقالات: 3
عوامل مؤثر بر استفاده واقعی گردشگران از رسانههای اجتماعی برای برنامهریزی سفر با توجه به اهمیت رسانه
دوره 12، شماره 47، شهریور 1402
چگونگی دستیابی به قصد تداوم استفاده کاربران از برند اپلیکیشنهای برخط با توجه به مشارکت گردشگر در رسانه (مورد مطالعه شهر اصفهان)
دوره 11، شماره 45، اسفند 1401، صفحه 97-128
اثر تبلیغات افراد مشهور بر دلبستگی دنبالکنندهها در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تأکید بر اهمیت رسانه
دوره 10، شماره 41، اسفند 1400، صفحه 173-198