ایزدی، حسن. (1394)، «گردشگری غذا، فرصتی برای توسعه پایدار روستایی در ایران»، پژوهشهای روستایی، سال6، شماره 1: 96-65.
بابایی همتی، روشن؛ ارضپیما، سیامک؛ شاهی، نگین. (1394)، «عوامل مؤثر بر انتخاب شهر رشت بهعنوان مقصد گردشگری خوراک در شبکه شهرهای خلاق یونسکو»، فصلنامه جستارهای اجتماعی، سال 1، شماره 2: 48-44.
رضاقلیزاده، بهنام. (1389)، «مروری بر اثرات رسانهها بر گردشگری»، پژوهشهای ارتباطی، سال17، شماره 4: 185-159.
رضاییان قراگوزلو، علی؛ قادری، اسماعیل و میرعباسی، رمضان(1391)، برنامهریزی شهر خلاق، تهران: انتشارات آذرخش.
رفیعیان، محسن. (1389)، «درآمدی بر مناطق و شهرهای خلاق»، ماهنامه شهرداریها، سال11، شماره 100: 15- 12.
شعبان، داریوش. (1392)، «نحوه انعکاس مطالب گردشگری در مطبوعات محلی شهرستان خرمآباد (تحلیل محتوای پنج نشریه منتشره شهرستان خرم آباد)»، پایاننامه کارشناسی ارشد، استاد راهنما: عباس اسدی، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران.
ضرغام بروجنی، حمید؛ حیدری، اصغر. (1395)، «تأثیر رسانههای نوین بر توسعه استراتژیهای گردشگری در راستای اهداف سند چشم انداز بیست ساله کشور افق (1404)»، میراث و گردشگری، سال1، شماره2، 25-13.
طالبی، مانی؛ گنجی افسوران، مسلم؛ ویسی، رضا؛ عاشوری، فاطمه. (1395)، «اولویتبندی پیشرانهای توسعه شهر خلاق خوراکشناسی رشت»، دومین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار، رشت.
کروبی، مهدی. (1390)، «رسانههای ارتباط جمعی و انتخاب مقصد گردشگری»، مطالعات گردشگری، سال7، شماره 15: 136-111.
میناتزی، روبرتا. (1395)، بازاریابی رسانههای اجتماعی در گردشگری و مهمان نوازی، مترجم محسن نظری و مهدی طباطبایی)، تهران: انتشارات مهکامه.
نصراللهی، اکبر؛ شریفی، فرزانه؛ حقیقی، محمدرضا. (1393)، «نقش رسانههای تخصصی حوزه حمل و نقل در توسعه گردشگری ملی»، مطالعات رسانهای، سال9، شماره 27: 150-137.
Anderson, C. K. (2012), The impact of social media on lodging performance, Cornell Hosp Rep 12 (5). Pp:4-12.
Christou, E. Nella, A. (2012), Web 2.0 and pricing transparency in hotel services, In: Singala M, Christou E, Gretzel U (eds) Social media in travel, tourism and hospitality, Theory, practice and cases, Ashgate, Surrey. Pp: 316.
Croy, W. G. (2010), Planning for film tourism active destination image management, Tourism & Hospitality Planning & Development, 7(1). Pp: 21-30.
Fotis, J. Buhalis, D. Rossides, N. (2012), Social media use and impact during the holiday travel planning process, In: fuchs M, Ricci G, Cantoni L (eds) Information and communication technologies in tourism 2012, Springer, Vienna.
Gunn, C. A. (1972), Vacationscape: Designing tourist regions, Austin: Bureau of business research, University of Texas. Pp: 238
https:etd.ohiolink.edu/rws_etd/document/get/ohiou1323965749/inline.
Jennings, G. R. (2006), Perceptions on quality tourism experience, In: Jennings G. R., Nickerson N. p. (eds) Quality tourism experiences, Elsevier Butterworth-Heinemann, Oxford. Pp: 252.
Munar, A. M. Jacobsen, JKS. (2014), Motivatiobs for sharing tourism experiences through social media, Tour Manage, 43, Pp: 46-54.
Rodez, H. N. Vodeb, K. (2015), Students use of social media during the travel process, Tourism and Hospitality Management, 21, Pp: 179-190.
White, L. (2010), Facebook, friend and photos: a snapshot into social networking for generating travel ideas. Tourism Informatics: Visual travel recommender systems, social communities and user interface design, Hershey, P. A. IGI Global. Pp: 115-129.
Xiang, Z. Wang, D. Oleary, JT. Fesenmaier, DR. (2014), Adapting to the internet: trends in travelers use of the web for trip planning, J Travel Res. Published online before print, 24 Feb 2014. Doi: 10.1177/0047287514522883. Pp: 53.
Yurtseven, H. Karakas, N. (2013), Creating a sustainable gastronomic destination: the case of Cittaslow Gokceada-Turkey, American internationsl journal of contemporary research, 3 (3), Pp: 91-100.