اکبری، محسن؛ ابراهیم پور ازبری، مصطفی؛ لاکانی، رضا. (1399). «بررسی تأثیر برداشت نخستین مشتری از شخصیت تبلیغ کننده بر اثربخشی نقش تبلیغ: نقش تعدیل گر تجانس خودانگاره مشتری با تبلیغ کننده»، فصلنامه علمی تحقیقات نوین بازاریابی، سال دهم، شماره دوم، پیاپی (37)، تابستان 1399.
- اسلامی فرد، غلامحسین؛ مسعودی، امیرعلی؛ عقیلی، سید وحید؛ نصراللهی، علی اکبر. (1398). «همگرایی رسانهای: سیاستگذاری پوشش خبری در انتخابات ریاست جمهوری ایران و فرانسه»، مطالعات رسانهای، سال چهاردهم، تابستان 1398.
- خواجه ئیان، داتیس؛ امیدی، افشین؛ نوروزی، اسماعیل. (1398). «درگیری مخاطب در رسانهها: ارائه چارچوبی مفهومی»، رسانه، سال سیام، شماره 3.
- بلادیان، سید مصطفی؛ عصاره نژاد دزفولی، سینا؛ باقری، مهدی؛ همایون، محمدهادی. (1397). «استخراج و سطحبندی مؤلفههای مؤثر بر افزایش اثربخشی تبلیغات اینترنتی»، مطالعات رسانهای، سال سیزدهم، زمستان 1397.
- راضی، محمدرضا؛ مظفری، افسانه؛ فرهنگی، علی اکبر. (1397). «الگوی نظارت شرعی بر تبلیغات رسانهها»، مطالعات رسانهای، سال سیزدهم، زمستان 1397.
- مصدری، فاطمه؛ حسنی سروری سید حسن. (1397). «ماهیت رسانههای جدید»، رسانه و فرهنگ، سال هشتم، شماره دوم، پائیز و زمستان 1397، 189-212.35.
- سهرابی رنانی، مریم؛ رشیدپور، علی؛ اعتباریان، اکبر. (1395). «شناسایی عوامل تأثیرگذار بر اثربخشی تبلیغات فرهنگی بر مبنای نظریه برخاسته از دادهها و ارائه الگوی اثربخشی تبلیغات فرهنگی»، فصلنامه راهبرد اجتماعی فرهنگی، شماره نوزدهم.
- سینزیا دال زوتو؛ آرتورلوگمایر. (2016). همگرایی رسانهای. ترجمه: سمیه لبافی، امیر مختاری، محدثه عقبائی، انتشارات دنیای اقتصاد.5.
- اسکندری، نصرالله و میراسماعیلی، بی بی سادات. (1391). «بررسی تأثیر همگرایی رسانهای بر سیاستگذاریهای رسانهها از دیدگاه متخصصان مدیریت و تکنولوژی»، مجله مطالعات رسانهای، سال هفتم، شماره 18، صص: 160-200.
- روشندل اربطانی، طاهر؛ کوهی، احمد. (1391). «همگرایی رسانهای»، مطالعات فرهنگ – ارتباطات، سال سیزدهم، شماره بیستم، 1391.
- بشیر، حسن، کوهی، احمد. (1391). «تلویزیون و فرهنگ همگرایی رسانهای»، مجله مطالعات میانرشتهای در رسانه و فرهنگ، سال دوم.
- میراسماعیلی، بی بی سادات؛ صفری، محمود. (1390). «همگرایی رسانه»، نشریه مطالعات رسانهها، سال هفتم، شماره شانزدهم، بهار 1390.
- کونگ، لوسی. (1389). «مدیریت راهبردی در رسانه از نظریه تا اجرا»، ترجمه علی اکبر فرهنگی، علیرضا گوزلو و مریم خطیب زاده، تهران.
- عقیلی، سید وحید. (1390). «مدیریت رسانه در عصر همگرایی رسانه»، فصلنامه تحقیقاتی وسایل ارتباطجمعی، سال هجدهم، شماره 25.
- عقیلی، سید وحید، دیندارفرکوش، فیروز. (1386). «مدیریت رسانه در عصر همگرایی رسانه»،80.
- استراوس، انسلم؛ جولیت، کوربین. (2008). اصول روش تحقیق کیفی نظریه مبنایی: رویهها و شیوهها. ترجمه بیوک محمدی، تهران، انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
- میراسماعیلی، بی بی سادات؛ صفری، محمود. (1391). «همگرایی رسانه»، نشریه مطالعات رسانهای، سال هفتم، شماره شانزدهم، بهار 1391.
- Jiang, H., Tan, H.,Liu, Y., Wan,F.,& Gorsoy,D. (2020)."The Impact of Power on Destination Advertising Effecteveness:The Moderating role of Arousal in Advertising", Annals of Tourism Reserarch, 83,92-102.
- Patric, D. Sophie, V. Ghristion, H. (2018). "Digital Marketing Strategies, Online Reviws and Hotel Performance ", International Journal of Hospitality Mamagement. 72, 47-55.
- Wijaya,B.S. (2012)."The Development of Hierarchy of Effect Model in Advertising", International Reserch Journal of Business Studies.5(1): 73-85.
- Shuai, Z. Juanjuan, L. Xiaochun, N. Yong, Y. Fei – yue, W. (2017). "Research on Social Marketing Strategies With An Agent Propagation Model", IFAC Papers online 50 – 1,13581 – 13586.
- Ali, A. Nripedra, P. R. Yogesh. K. D Red, A. (2017)." Social Media in Marketing: A Review and Analysis of the Existing Literature", Telematices and Informaties (2017) doi: http: // dx. doi. org / 10. 1016 / j.tele. 05. 008.
- Reto, F. Philipp, A. R. Chris, H. (2016). "Elements of Strategic Social Media Marketing: A holistic frame work", Journal of Business Research.
- Richard A.Gershon (2016). "Media Covergence", Oxford Bibligraplis; New York
- Juan, Pablo; Arteri, Munoz (2016). " Media Management", Oxford Bibligraplies, New York.
- Richard A.Gershon (2016). "Media Covergence", Oxford Bibligraplis; New York[126]Reto, F. Philipp, A. R
- Weng, O. laisoon, W. (2016). "Determinants of Mobile Commerce Customer Loyalty in Malaysia", Procidia – social and Behavioral Scincses, 224, 60 – 67.
- Mc Quail, D. (2010)." Mass Communication Theory",London: sage.
- Jenkins, H. (2009). "Confronting the Challenges of Patricipatory Cultural: Media Education For the 2 Lst Century", MIT Press.
- Jenkins, H. and M. Deuze (2008). "Editorial: Convergence Culture, Covergence ",The International Journal of Research into New Media Technologies. Vol.14, No. 1.
- Kung Lucy (2008). "Strategic mamagement in the media: from theory to Practice", SAGE Publication, Chapter 7: 93.
- Kotler, p., Armstrong, G., Saumders, J., Wong, V. Rinkodaros principai, Kaunas. (2003). "Poligrafija ir informatika", p.448
- Jenkins, H. (2006)." Convergence Culture: Where Old and New Media Collide", New York: NYU Press.
- Jenkins, H. (2004)."The Cultural Logic of Media Convergence?", International Journal of Cultural Studies.
- Creswell, J.W. (2007). "Qualitative Inquiry and Research Design,Choosin among five Approaches", 2end Edition. California: SagePublication.
- Strauss, A., & Corbin, J. (2008). "Basics of qualitative research",Translated by Mohammadi, Biok, Tehran: Human Science & CulturalStudies Center Publication(in Persian).
- Johnson, B., & Christensen, L. (2008). "Educational research:Quantitative, qualitative and mixed approaches", 3rd Edition. LosAngeles: Sage Publication.
- Lawson-Borrders, G. (2003)."Integrating New Media and Old Media:Seven observations of Convergence as a Strategy for Best Practices in media organizations",International Journal of media management, Vol.5,No,2.
- Pool, I.D.S. (1983)."Technology of Freedrom", US: Harvard University Press.