دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
تعداد مقالات: 11
از منبر تا نمایشی شدن؛ بازنمود سلبریتیگونه روحانیون در اینستاگرام
صفحه 11-43
تاثیر اینفلوئنسرمارکتینگ در رسانه اجتماعی اینستاگرام بر صنعت نشر با رویکرد نتنوگرافی
صفحه 45-70
نگاهی به پژوهش های ارتباطات سیاسی در ایران: فراتحلیل مقاله های علمی ارتباطات سیاسی
صفحه 71-95
چگونگی دستیابی به قصد تداوم استفاده کاربران از برند اپلیکیشنهای برخط با توجه به مشارکت گردشگر در رسانه (مورد مطالعه شهر اصفهان)
صفحه 97-128
ارائه چارچوب آموزش سواد رسانهای به مخاطبان کودک شبکه پویا
صفحه 129-157
مصرفِ موسیقی و نسبتِ آن با سرمایۀ فرهنگی: یک مطالعۀ کیفی در شهر تهران
صفحه 159-188
رهیافت مدلاسیون شروع و پایان فیلم در تجربهگرایی سینما
صفحه 189-211
ارایه مدل توسعه وفاق و سازگاری فرهنگی و اجتماعی درمیان اقوام و خرده فرهنگ های استان کردستان
صفحه 213-238
کاوشی در مفاهیم فرهنگ صلح و طراحی الگوی مفهومی (روش کیفی)
صفحه 239-255
برساخت و تجربه ذهنی بازنشستگان، کارشناسان و خبرگان تامین اجتماعی از کیفیت زندگی بازنشستگان
صفحه 257-298
آیا فناوریهای ارتباطی دیجیتال به دموکراتیکتر شدن صنایع رسانهای انجامیدهاند؟
صفحه 299-311