دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
تعداد مقالات: 11
پلتفرمیشدن و بازتعریف اکوسیستم رسانههای خبری
صفحه 11-41
تحلیل مفهومی رسانه دینی نگاهی فراتحلیلی به مقالات ایرانی
صفحه 43-73
بررسی عوامل موثر بر استقلال خبری در ایران
صفحه 75-96
نقش کارکردهای شبکه های اجتماعی در سرمایه اجتماعی کاربران
صفحه 97-117
بررسی رابطه بین استفاده از شبکه های اجتماعی نوین با آگاهی سیاسی و آنومی اجتماعی در شهروندان استان ایلام
صفحه 119-144
استراتژیهای تبلیغات سیاسی در رسانههای اجتماعی
صفحه 145-172
تحلیل مقایسهای و معنا شناختی در نحوه استفاده از اصول همکاری در پیامهای اطلاع رسانی تلویزیون، رادیو و روزنامه مرتبط با بیماری کووید-19 براساس نظریهی معنای ضمنی گرایس
صفحه 173-190
واکاوی تطبیقی نقش سیاسی اجتماعی روزنامهها در عصر مشروطیت (مطالعه موردی: مقالهها و سرمقالههای روزنامه روحالقدس و صوراسرافیل)
صفحه 191-215
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی در گسترش و توسعه فرهنگ ورزشکاری و علاقه مندی به ورزش همگانی و قهرمانی(مطالعه موردی دانشآموزان پسر استان کرمانشاه)
صفحه 217-236
شبکههای اجتماعی و مدیریت رفتار جامعه با تأکید بر عملکرد این شبکهها در انتخابات 2016 و 2020 آمریکا از دیدگاه صاحبنظران
صفحه 237-259
بررسی و تحلیل روابط خویشاوندی در مثلهای لکی
صفحه 261-285