دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
تعداد مقالات: 11
فمینیسم عامهپسند در اینستاگرام: تحلیل محتوای متون کنشگران ایرانی حوزه زنان
صفحه 11-42
اجتماعی شدن تصویر روحانیون در فیلمهای دهههای 80 و 90 سینمای ایران
صفحه 43-71
بررسی رابطه مولفههای فضای مجازی در ترویج فرهنگ زیست محیطی ایران
صفحه 73-98
شناسایی نظرات مردم انگلستان نسبت به اعتماد، بیطرفی و صحت پوشش خبری بیبیسی در میان رسانههای گوناگون این کشور
صفحه 99-124
هنجار رسانه ای مطلوب خبرگزاری بین المللی داخل کشور (با تاکید بر نظر کارشناسان)
صفحه 125-157
بررسی جامعهشناختی نحوۀ پایبندی شاغلان کسب و کارهای کاذب در شهر تهران به پروتکلهای بهداشت اجتماعی در دوران کرونا
صفحه 15-186
چگونگی نقش نخبگان در شکلگیری ایدۀ ناسیونالیسم؛ بررسی تطبیقی ترکیه و ایران
صفحه 187-212
تحلیل محتوای جوک های بیماری کرونا در شبکه های اجتماعی واتس آپ و تلگرام
صفحه 213-236
بررسی تحلیلی و انتقادی موسیقی هیپ هاپ
صفحه 237-252
«نقش فناوری های نوین ارتباطی بر توسعه مخاطب محوری در سازمان تأمین اجتماعی» « مورد مطالعه؛ مراجعه کنندگان به شعب سازمان تامین اجتماعی شهر تهران 98-1397»
صفحه 257-278
تحلیل گفتمان چند وجهی
صفحه 279-310