دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
کلیدواژهها = رسانه
تعداد مقالات: 16
عوامل مؤثر بر استفاده واقعی گردشگران از رسانههای اجتماعی برای برنامهریزی سفر با توجه به اهمیت رسانه
دوره 12، شماره 47، شهریور 1402
مسئولیت مدنی رسانه ها در قبال نقض حریم خصوصی در حقوق ایران و انگلستان
دوره 12، شماره 46، خرداد 1402، صفحه 131-155
نگاهی به پژوهش های ارتباطات سیاسی در ایران: فراتحلیل مقاله های علمی ارتباطات سیاسی
دوره 11، شماره 45، اسفند 1401، صفحه 71-95
چگونگی دستیابی به قصد تداوم استفاده کاربران از برند اپلیکیشنهای برخط با توجه به مشارکت گردشگر در رسانه (مورد مطالعه شهر اصفهان)
دوره 11، شماره 45، اسفند 1401، صفحه 97-128
تحلیل مفهومی رسانه دینی نگاهی فراتحلیلی به مقالات ایرانی
دوره 11، شماره 44، آبان 1401، صفحه 43-73
هنجار رسانه ای مطلوب خبرگزاری بین المللی داخل کشور (با تاکید بر نظر کارشناسان)
دوره 11، شماره 42، خرداد 1401، صفحه 125-157
اثر تبلیغات افراد مشهور بر دلبستگی دنبالکنندهها در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تأکید بر اهمیت رسانه
دوره 10، شماره 41، اسفند 1400، صفحه 173-198
برساخت انگارۀ هنر دینی معاصر در مجلات تخصصی هنر دینی
دوره 10، شماره 40، آذر 1400، صفحه 11-44
طراحی مدل کیفی الگوی مصرف رسانه ای بر سبکزندگی خانواده ایرانی
دوره 10، شماره 40، آذر 1400، صفحه 117-153
تکنولوژی دیجیتال، صحنه های دوگانه و اشکال نوین هنری در آثار بینارسانه ای استودیو اتزورو
دوره 9، شماره 36، آذر 1399، صفحه 33-54
رسانههای جمعی و تئاتریشدنِ سیاست
دوره 8، شماره 32، آذر 1398، صفحه 161-183
بررسی سلبریتیسازی در رسانه و بحران هویت نوجوان در جامعه
دوره 7، شماره 29، بهمن 1397، صفحه 103-121
تأثیر رسانه بر هویت ملی و هویت فرهنگی
دوره 6، شماره 25، بهمن 1396، صفحه 87-114
نقش رسانهها در ترویج گردشگری غذایی در شهرستان رشت
دوره 6، شماره 23، شهریور 1396، صفحه 127-150
رسانه، آوردگاه قدرت هوشمند داعش
دوره 6، شماره 22، خرداد 1396، صفحه 117-138
بررسی رابطۀ دینداری و گرایش به موسیقی مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری
دوره 5، شماره 19، شهریور 1395، صفحه 89-112