دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
کلیدواژهها = رسانه
تعداد مقالات: 15
مسئولیت مدنی رسانه ها در قبال نقض حریم خصوصی در حقوق ایران و انگلستان
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 02 تیر 1401
نگاهی به پژوهش های ارتباطات سیاسی در ایران: فراتحلیل مقاله های علمی ارتباطات سیاسی
دوره 11، شماره 45، اسفند 1401، صفحه 71-95
چگونگی دستیابی به قصد تداوم استفاده کاربران از برند اپلیکیشنهای برخط با توجه به مشارکت گردشگر در رسانه (مورد مطالعه شهر اصفهان)
دوره 11، شماره 45، اسفند 1401، صفحه 97-128
تحلیل مفهومی رسانه دینی نگاهی فراتحلیلی به مقالات ایرانی
دوره 11، شماره 44، آبان 1401، صفحه 43-73
هنجار رسانه ای مطلوب خبرگزاری بین المللی داخل کشور (با تاکید بر نظر کارشناسان)
دوره 11، شماره 42، خرداد 1401، صفحه 125-157
اثر تبلیغات افراد مشهور بر دلبستگی دنبالکنندهها در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تأکید بر اهمیت رسانه
دوره 10، شماره 41، اسفند 1400، صفحه 173-198
برساخت انگارۀ هنر دینی معاصر در مجلات تخصصی هنر دینی
دوره 10، شماره 40، آذر 1400، صفحه 11-44
طراحی مدل کیفی الگوی مصرف رسانه ای بر سبکزندگی خانواده ایرانی
دوره 10، شماره 40، آذر 1400، صفحه 117-153
تکنولوژی دیجیتال، صحنه های دوگانه و اشکال نوین هنری در آثار بینارسانه ای استودیو اتزورو
دوره 9، شماره 36، آذر 1399، صفحه 33-54
رسانههای جمعی و تئاتریشدنِ سیاست
دوره 8، شماره 32، آذر 1398، صفحه 161-183
بررسی سلبریتیسازی در رسانه و بحران هویت نوجوان در جامعه
دوره 7، شماره 29، بهمن 1397، صفحه 103-121
تأثیر رسانه بر هویت ملی و هویت فرهنگی
دوره 6، شماره 25، بهمن 1396، صفحه 87-114
نقش رسانهها در ترویج گردشگری غذایی در شهرستان رشت
دوره 6، شماره 23، شهریور 1396، صفحه 127-150
رسانه، آوردگاه قدرت هوشمند داعش
دوره 6، شماره 22، خرداد 1396، صفحه 117-138
بررسی رابطۀ دینداری و گرایش به موسیقی مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری
دوره 5، شماره 19، شهریور 1395، صفحه 89-112