آ

  • آسیب‌شناسی تحلیل چالش‌های صنعت اسباب‌بازی در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 97-123]

  • آگاهی سیاسی بررسی رابطه بین استفاده از شبکه های اجتماعی نوین با آگاهی سیاسی و آنومی اجتماعی در شهروندان استان ایلام [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 119-144]

  • آموزش پیامدهای کرونا برای موسیقی ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 247-272]

  • آموزش سواد رسانه‌ای ارائه چارچوب آموزش سواد رسانه‌ای به مخاطبان کودک شبکه پویا [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 129-157]

  • آنلاین رابطه سبک‌های دلبستگی با اعتیاد به سایت‌های شبکه‌‌های اجتماعی آنلاین با نقش واسطه‌ای حمایت اجتماعی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 73-95]

  • آنومی اجتماعی بررسی رابطه بین استفاده از شبکه های اجتماعی نوین با آگاهی سیاسی و آنومی اجتماعی در شهروندان استان ایلام [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 119-144]

ا

  • اپلیکیشن چگونگی دستیابی به قصد تداوم استفاده کاربران از برند اپلیکیشن‌های برخط با توجه به مشارکت گردشگر در رسانه (مورد مطالعه شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 97-128]

  • ارتباطات نگاهی به پژوهش های ارتباطات سیاسی در ایران: فراتحلیل مقاله های علمی ارتباطات سیاسی [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 71-95]

  • ارتباطات بحران ارتباطات بحران و رسانه های محلی: چارچوب بندی اخبار سیل سال 1400 در شبکه استانی کرمان [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 11-41]

  • ارتباطات سیاسی نگاهی به پژوهش های ارتباطات سیاسی در ایران: فراتحلیل مقاله های علمی ارتباطات سیاسی [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 71-95]

  • اردبیل مقایسه نگرش و استفاده زنان شاغل و خانه دار شهر اردبیل نسبت به اینستاگرام [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 219-246]

  • اسباب‌بازی تحلیل چالش‌های صنعت اسباب‌بازی در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 97-123]

  • استان ایلام بررسی رابطه بین استفاده از شبکه های اجتماعی نوین با آگاهی سیاسی و آنومی اجتماعی در شهروندان استان ایلام [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 119-144]

  • اصل همکاری گرایس تحلیل مقایسه‌ای و معنا شناختی در نحوه استفاده از اصول همکاری در پیام‌های اطلاع رسانی تلویزیون، رادیو و روزنامه مرتبط با بیماری کووید-19 براساس نظریه‌ی معنای ضمنی گرایس [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 173-190]

  • اعتراض بررسی تحلیلی و انتقادی موسیقی هیپ هاپ [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-252]

  • اعتماد شناسایی نظرات مردم انگلستان نسبت به اعتماد، بی‌طرفی و صحت پوشش خبری بی‌بی‌سی در میان رسانه‌های گوناگون این کشور [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 99-124]

  • اعتماد «نقش فناوری های نوین ارتباطی بر توسعه مخاطب محوری در سازمان تأمین اجتماعی» « مورد مطالعه؛ مراجعه کنندگان به شعب سازمان تامین اجتماعی شهر تهران 98-1397» [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 257-278]

  • اعتیاد رابطه سبک‌های دلبستگی با اعتیاد به سایت‌های شبکه‌‌های اجتماعی آنلاین با نقش واسطه‌ای حمایت اجتماعی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 73-95]

  • اقوام ایرانی بررسی و تحلیل روابط خویشاوندی در مثل‌‌های لکی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 261-285]

  • اقوام و خرده فرهنگ های استان کردستان ارایه مدل توسعه وفاق و سازگاری فرهنگی و اجتماعی درمیان اقوام و خرده فرهنگ های استان کردستان [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 213-238]

  • اکوسیستم رسانه‌های خبری پلتفرمی‌شدن و بازتعریف اکوسیستم رسانه‌های خبری [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 11-41]

  • الگوی مفهومی. داده بنیاد کاوشی در مفاهیم فرهنگ صلح و طراحی الگوی مفهومی (روش کیفی) [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 239-255]

  • انتخابات کارزار انتخاباتی کاندیداهای زن مجلس شورای اسلامی در شبکه‌های اجتماعی؛ مطالعه موردی صفحات اینستاگرامی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 125-151]

  • انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شبکه‌های اجتماعی و مدیریت رفتار جامعه با تأکید بر عملکرد این شبکه‌ها در انتخابات 2016 و 2020 آمریکا از دیدگاه صاحب‌نظران [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 237-259]

  • ایلام برساخت و تجربه ذهنی بازنشستگان، کارشناسان و خبرگان تامین اجتماعی از کیفیت زندگی بازنشستگان [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 257-298]

  • اینستاگرام فمینیسم عامه‌پسند در اینستاگرام: تحلیل محتوای متون کنش‌گران ایرانی حوزه زنان [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 11-42]

  • اینستاگرام کارزار انتخاباتی کاندیداهای زن مجلس شورای اسلامی در شبکه‌های اجتماعی؛ مطالعه موردی صفحات اینستاگرامی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 125-151]

  • اینستاگرام مقایسه نگرش و استفاده زنان شاغل و خانه دار شهر اردبیل نسبت به اینستاگرام [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 219-246]

  • اینستاگرام از منبر تا نمایشی شدن؛ بازنمود سلبریتی‌گونه روحانیون در اینستاگرام [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 11-43]

  • اینفلوئنسر مارکتینگ تاثیر اینفلوئنسرمارکتینگ در رسانه اجتماعی اینستاگرام بر صنعت نشر با رویکرد نتنوگرافی [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 45-70]

ب

  • بازنشستگان برساخت و تجربه ذهنی بازنشستگان، کارشناسان و خبرگان تامین اجتماعی از کیفیت زندگی بازنشستگان [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 257-298]

  • بازنمایی اجتماعی شدن تصویر روحانیون در فیلم‌های دهه‌های 80 و 90 سینمای ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 43-71]

  • بازنمایی چگونگی نقش نخبگان در شکل‌گیری ایدۀ ناسیونالیسم؛ بررسی تطبیقی ترکیه و ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 187-212]

  • بازنمود از منبر تا نمایشی شدن؛ بازنمود سلبریتی‌گونه روحانیون در اینستاگرام [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 11-43]

  • برند چگونگی دستیابی به قصد تداوم استفاده کاربران از برند اپلیکیشن‌های برخط با توجه به مشارکت گردشگر در رسانه (مورد مطالعه شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 97-128]

  • بلاغت تحلیل گفتمان چند وجهی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 279-310]

  • بی‌بی‌سی شناسایی نظرات مردم انگلستان نسبت به اعتماد، بی‌طرفی و صحت پوشش خبری بی‌بی‌سی در میان رسانه‌های گوناگون این کشور [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 99-124]

  • بی‌طرفی شناسایی نظرات مردم انگلستان نسبت به اعتماد، بی‌طرفی و صحت پوشش خبری بی‌بی‌سی در میان رسانه‌های گوناگون این کشور [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 99-124]

  • بیماری کرونا تحلیل محتوای جوک های بیماری کرونا در شبکه های اجتماعی واتس آپ و تلگرام [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 213-236]

  • بیماری کووید19(کرونا ویروس نوین 2019) تحلیل مقایسه‌ای و معنا شناختی در نحوه استفاده از اصول همکاری در پیام‌های اطلاع رسانی تلویزیون، رادیو و روزنامه مرتبط با بیماری کووید-19 براساس نظریه‌ی معنای ضمنی گرایس [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 173-190]

پ

  • پایان فیلم رهیافت مدلاسیون شروع و پایان فیلم در تجربه‌گرایی سینما [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 189-211]

  • پایبندی بررسی جامعه‌شناختی نحوۀ پایبندی شاغلان کسب و کارهای کاذب در شهر تهران به پروتکل‌های بهداشت اجتماعی در دوران کرونا [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 158-186]

  • پروتکل های بهداشتی بررسی جامعه‌شناختی نحوۀ پایبندی شاغلان کسب و کارهای کاذب در شهر تهران به پروتکل‌های بهداشت اجتماعی در دوران کرونا [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 158-186]

  • پلتفرم پلتفرمی‌شدن و بازتعریف اکوسیستم رسانه‌های خبری [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 11-41]

  • پلتفرمی‌ شدن پلتفرمی‌شدن و بازتعریف اکوسیستم رسانه‌های خبری [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 11-41]

ت

  • تامین اجتماعی برساخت و تجربه ذهنی بازنشستگان، کارشناسان و خبرگان تامین اجتماعی از کیفیت زندگی بازنشستگان [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 257-298]

  • تحلیل تماتیک بررسی جامعه‌شناختی نحوۀ پایبندی شاغلان کسب و کارهای کاذب در شهر تهران به پروتکل‌های بهداشت اجتماعی در دوران کرونا [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 158-186]

  • تحلیل گفتمان بررسی تحلیلی و انتقادی موسیقی هیپ هاپ [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-252]

  • تحلیل گفتمان تحلیل گفتمان چند وجهی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 279-310]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای جوک های بیماری کرونا در شبکه های اجتماعی واتس آپ و تلگرام [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 213-236]

  • تحلیل محتوا تحلیل و تبیین ظرفیت های سازمان‌های مر‌دم نهاد در راستای توانمندسازی ساکنان مناطق حاشیه نشین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 153-190]

  • تحلیل مضمون تحلیل چالش‌های صنعت اسباب‌بازی در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 97-123]

  • تلویزیون تحلیل مقایسه‌ای و معنا شناختی در نحوه استفاده از اصول همکاری در پیام‌های اطلاع رسانی تلویزیون، رادیو و روزنامه مرتبط با بیماری کووید-19 براساس نظریه‌ی معنای ضمنی گرایس [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 173-190]

  • توانمند سازی تحلیل و تبیین ظرفیت های سازمان‌های مر‌دم نهاد در راستای توانمندسازی ساکنان مناطق حاشیه نشین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 153-190]

  • توانمندسازی زنان تأملی بر اهداف و برنامه‌های توانمندسازی کارآفرینانۀ زنان در کشور مالزی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 43-71]

  • توزیع پیامدهای کرونا برای موسیقی ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 247-272]

  • توسعه وفاق و سازگاری فرهنگی و اجتماعی ارایه مدل توسعه وفاق و سازگاری فرهنگی و اجتماعی درمیان اقوام و خرده فرهنگ های استان کردستان [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 213-238]

  • تولید پیامدهای کرونا برای موسیقی ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 247-272]

ج

  • جامعه شناسی طنز تحلیل محتوای جوک های بیماری کرونا در شبکه های اجتماعی واتس آپ و تلگرام [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 213-236]

  • جرایم بر خط سیاست جنایی مشارکتی در فضای سایبر؛ از ضرورت و کارایی تا تدابیر اجرایی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 273-292]

  • جوانان مصرفِ موسیقی و نسبتِ آن با سرمایۀ فرهنگی: یک مطالعۀ کیفی در شهر تهران [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 159-188]

  • جوک تحلیل محتوای جوک های بیماری کرونا در شبکه های اجتماعی واتس آپ و تلگرام [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 213-236]

چ

  • چارچوب‌بندی ارتباطات بحران و رسانه های محلی: چارچوب بندی اخبار سیل سال 1400 در شبکه استانی کرمان [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 11-41]

  • چارچوب‎‎بندی چگونگی نقش نخبگان در شکل‌گیری ایدۀ ناسیونالیسم؛ بررسی تطبیقی ترکیه و ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 187-212]

  • چند وجهی بودن تحلیل گفتمان چند وجهی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 279-310]

ح

  • حاشیه نشینان تحلیل و تبیین ظرفیت های سازمان‌های مر‌دم نهاد در راستای توانمندسازی ساکنان مناطق حاشیه نشین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 153-190]

  • حضور اجتماعی چگونگی دستیابی به قصد تداوم استفاده کاربران از برند اپلیکیشن‌های برخط با توجه به مشارکت گردشگر در رسانه (مورد مطالعه شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 97-128]

  • حمایت اجتماعی رابطه سبک‌های دلبستگی با اعتیاد به سایت‌های شبکه‌‌های اجتماعی آنلاین با نقش واسطه‌ای حمایت اجتماعی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 73-95]

خ

  • خانواده تحلیل موانع و بازدارنده های گفتگوی بین نسلی در خانواده [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 191-218]

  • خبرگزاری بین المللی هنجار رسانه ای مطلوب خبرگزاری بین المللی داخل کشور (با تاکید بر نظر کارشناسان) [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 125-157]

  • خشونت آشکار فضای مجازی و خشونت آشکار و پنهان (مورد مطالعه: شهروندان شهر رشت) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 293-315]

  • خشونت پنهان فضای مجازی و خشونت آشکار و پنهان (مورد مطالعه: شهروندان شهر رشت) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 293-315]

د

  • دانش آموزان بررسی تاثیر شبکه ‏های اجتماعی در گسترش و توسعه فرهنگ ورزشکاری و علاقه مندی به ورزش همگانی و قهرمانی(مطالعه موردی دانش‌آموزان پسر استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 217-236]

  • دلبستگی رابطه سبک‌های دلبستگی با اعتیاد به سایت‌های شبکه‌‌های اجتماعی آنلاین با نقش واسطه‌ای حمایت اجتماعی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 73-95]

  • دموکراسی آیا فناوری‌های ارتباطی دیجیتال به دموکراتیک‌تر شدن صنایع رسانه‌ای انجامیده‌اند؟ [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 299-311]

  • دین تحلیل مفهومی رسانه دینی نگاهی فراتحلیلی به مقالات ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 43-73]

ر

  • رادیو تحلیل مقایسه‌ای و معنا شناختی در نحوه استفاده از اصول همکاری در پیام‌های اطلاع رسانی تلویزیون، رادیو و روزنامه مرتبط با بیماری کووید-19 براساس نظریه‌ی معنای ضمنی گرایس [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 173-190]

  • رسانه هنجار رسانه ای مطلوب خبرگزاری بین المللی داخل کشور (با تاکید بر نظر کارشناسان) [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 125-157]

  • رسانه تحلیل مفهومی رسانه دینی نگاهی فراتحلیلی به مقالات ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 43-73]

  • رسانه چگونگی دستیابی به قصد تداوم استفاده کاربران از برند اپلیکیشن‌های برخط با توجه به مشارکت گردشگر در رسانه (مورد مطالعه شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 97-128]

  • رسانه نگاهی به پژوهش های ارتباطات سیاسی در ایران: فراتحلیل مقاله های علمی ارتباطات سیاسی [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 71-95]

  • رسانه اجتماعی اینستاگرام تاثیر اینفلوئنسرمارکتینگ در رسانه اجتماعی اینستاگرام بر صنعت نشر با رویکرد نتنوگرافی [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 45-70]

  • رسانه دینی تحلیل مفهومی رسانه دینی نگاهی فراتحلیلی به مقالات ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 43-73]

  • رسانه محلی ارتباطات بحران و رسانه های محلی: چارچوب بندی اخبار سیل سال 1400 در شبکه استانی کرمان [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 11-41]

  • رسانه‌های اجتماعی فمینیسم عامه‌پسند در اینستاگرام: تحلیل محتوای متون کنش‌گران ایرانی حوزه زنان [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 11-42]

  • رسانه ورزشی بررسی تاثیر شبکه ‏های اجتماعی در گسترش و توسعه فرهنگ ورزشکاری و علاقه مندی به ورزش همگانی و قهرمانی(مطالعه موردی دانش‌آموزان پسر استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 217-236]

  • رضایت الکترونیکی" «نقش فناوری های نوین ارتباطی بر توسعه مخاطب محوری در سازمان تأمین اجتماعی» « مورد مطالعه؛ مراجعه کنندگان به شعب سازمان تامین اجتماعی شهر تهران 98-1397» [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 257-278]

  • روابط خویشاوندی بررسی و تحلیل روابط خویشاوندی در مثل‌‌های لکی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 261-285]

  • روحانیون اجتماعی شدن تصویر روحانیون در فیلم‌های دهه‌های 80 و 90 سینمای ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 43-71]

  • روحانیون از منبر تا نمایشی شدن؛ بازنمود سلبریتی‌گونه روحانیون در اینستاگرام [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 11-43]

  • روزنامه تحلیل مقایسه‌ای و معنا شناختی در نحوه استفاده از اصول همکاری در پیام‌های اطلاع رسانی تلویزیون، رادیو و روزنامه مرتبط با بیماری کووید-19 براساس نظریه‌ی معنای ضمنی گرایس [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 173-190]

  • رویکرد نتنوگرافی تاثیر اینفلوئنسرمارکتینگ در رسانه اجتماعی اینستاگرام بر صنعت نشر با رویکرد نتنوگرافی [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 45-70]

ز

  • زبان شناسی متنی تحلیل گفتمان چند وجهی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 279-310]

  • زنان کارزار انتخاباتی کاندیداهای زن مجلس شورای اسلامی در شبکه‌های اجتماعی؛ مطالعه موردی صفحات اینستاگرامی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 125-151]

  • زنان تأملی بر اهداف و برنامه‌های توانمندسازی کارآفرینانۀ زنان در کشور مالزی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 43-71]

  • زنان ایرانی فمینیسم عامه‌پسند در اینستاگرام: تحلیل محتوای متون کنش‌گران ایرانی حوزه زنان [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 11-42]

  • زنان شاغل مقایسه نگرش و استفاده زنان شاغل و خانه دار شهر اردبیل نسبت به اینستاگرام [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 219-246]

  • زنانه خانه دار مقایسه نگرش و استفاده زنان شاغل و خانه دار شهر اردبیل نسبت به اینستاگرام [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 219-246]

س

  • سازمان صداوسیما ارائه چارچوب آموزش سواد رسانه‌ای به مخاطبان کودک شبکه پویا [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 129-157]

  • سازمان های مردم نهاد تحلیل و تبیین ظرفیت های سازمان‌های مر‌دم نهاد در راستای توانمندسازی ساکنان مناطق حاشیه نشین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 153-190]

  • سرمایه داری بررسی تحلیلی و انتقادی موسیقی هیپ هاپ [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-252]

  • سرمایۀ فرهنگی مصرفِ موسیقی و نسبتِ آن با سرمایۀ فرهنگی: یک مطالعۀ کیفی در شهر تهران [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 159-188]

  • سواد رسانه‌ای ارائه چارچوب آموزش سواد رسانه‌ای به مخاطبان کودک شبکه پویا [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 129-157]

  • سیاست جنایی جامعوی سیاست جنایی مشارکتی در فضای سایبر؛ از ضرورت و کارایی تا تدابیر اجرایی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 273-292]

  • سیاسست نگاهی به پژوهش های ارتباطات سیاسی در ایران: فراتحلیل مقاله های علمی ارتباطات سیاسی [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 71-95]

  • سیل ارتباطات بحران و رسانه های محلی: چارچوب بندی اخبار سیل سال 1400 در شبکه استانی کرمان [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 11-41]

  • سینما اجتماعی شدن تصویر روحانیون در فیلم‌های دهه‌های 80 و 90 سینمای ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 43-71]

ش

  • شبکه پویا ارائه چارچوب آموزش سواد رسانه‌ای به مخاطبان کودک شبکه پویا [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 129-157]

  • شبکه‌های اجتماعی کارزار انتخاباتی کاندیداهای زن مجلس شورای اسلامی در شبکه‌های اجتماعی؛ مطالعه موردی صفحات اینستاگرامی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 125-151]

  • شبکه‌های اجتماعی رابطه سبک‌های دلبستگی با اعتیاد به سایت‌های شبکه‌‌های اجتماعی آنلاین با نقش واسطه‌ای حمایت اجتماعی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 73-95]

  • شبکه‌های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی و مدیریت رفتار جامعه با تأکید بر عملکرد این شبکه‌ها در انتخابات 2016 و 2020 آمریکا از دیدگاه صاحب‌نظران [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 237-259]

  • شبکه های اجتماعی بررسی تاثیر شبکه ‏های اجتماعی در گسترش و توسعه فرهنگ ورزشکاری و علاقه مندی به ورزش همگانی و قهرمانی(مطالعه موردی دانش‌آموزان پسر استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 217-236]

  • شبکه های اجتماعی نوین بررسی رابطه بین استفاده از شبکه های اجتماعی نوین با آگاهی سیاسی و آنومی اجتماعی در شهروندان استان ایلام [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 119-144]

  • شروع فیلم رهیافت مدلاسیون شروع و پایان فیلم در تجربه‌گرایی سینما [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 189-211]

  • شهر رشت فضای مجازی و خشونت آشکار و پنهان (مورد مطالعه: شهروندان شهر رشت) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 293-315]

ص

  • صحت پوشش خبری شناسایی نظرات مردم انگلستان نسبت به اعتماد، بی‌طرفی و صحت پوشش خبری بی‌بی‌سی در میان رسانه‌های گوناگون این کشور [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 99-124]

  • صلح کاوشی در مفاهیم فرهنگ صلح و طراحی الگوی مفهومی (روش کیفی) [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 239-255]

  • صنایع فرهنگی آیا فناوری‌های ارتباطی دیجیتال به دموکراتیک‌تر شدن صنایع رسانه‌ای انجامیده‌اند؟ [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 299-311]

  • صنعت اسباب‌بازی تحلیل چالش‌های صنعت اسباب‌بازی در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 97-123]

ض

  • ضرب‌‌المثل بررسی و تحلیل روابط خویشاوندی در مثل‌‌های لکی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 261-285]

ط

  • طبیعت‌گرایی مصرفِ موسیقی و نسبتِ آن با سرمایۀ فرهنگی: یک مطالعۀ کیفی در شهر تهران [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 159-188]

ظ

  • ظرفیت تحلیل و تبیین ظرفیت های سازمان‌های مر‌دم نهاد در راستای توانمندسازی ساکنان مناطق حاشیه نشین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 153-190]

ع

  • عدالت کیفری افقی سیاست جنایی مشارکتی در فضای سایبر؛ از ضرورت و کارایی تا تدابیر اجرایی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 273-292]

  • علاقه مندی به ورزش بررسی تاثیر شبکه ‏های اجتماعی در گسترش و توسعه فرهنگ ورزشکاری و علاقه مندی به ورزش همگانی و قهرمانی(مطالعه موردی دانش‌آموزان پسر استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 217-236]

غ

  • غول‌های آی‌تی آیا فناوری‌های ارتباطی دیجیتال به دموکراتیک‌تر شدن صنایع رسانه‌ای انجامیده‌اند؟ [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 299-311]

ف

  • فراتحلیل تحلیل مفهومی رسانه دینی نگاهی فراتحلیلی به مقالات ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 43-73]

  • فراتحلیل نگاهی به پژوهش های ارتباطات سیاسی در ایران: فراتحلیل مقاله های علمی ارتباطات سیاسی [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 71-95]

  • فرزندان تحلیل موانع و بازدارنده های گفتگوی بین نسلی در خانواده [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 191-218]

  • فرکلاف بررسی تحلیلی و انتقادی موسیقی هیپ هاپ [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-252]

  • فرم. روایت رهیافت مدلاسیون شروع و پایان فیلم در تجربه‌گرایی سینما [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 189-211]

  • فرهنگ کاوشی در مفاهیم فرهنگ صلح و طراحی الگوی مفهومی (روش کیفی) [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 239-255]

  • فرهنگ زیست محیطی بررسی رابطه مولفه‌های فضای مجازی در ترویج فرهنگ زیست محیطی ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 73-98]

  • فرهنگ شهرت از منبر تا نمایشی شدن؛ بازنمود سلبریتی‌گونه روحانیون در اینستاگرام [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 11-43]

  • فرهنگ صلح کاوشی در مفاهیم فرهنگ صلح و طراحی الگوی مفهومی (روش کیفی) [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 239-255]

  • فرهنگ‌گرایی مصرفِ موسیقی و نسبتِ آن با سرمایۀ فرهنگی: یک مطالعۀ کیفی در شهر تهران [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 159-188]

  • فضای سایبر سیاست جنایی مشارکتی در فضای سایبر؛ از ضرورت و کارایی تا تدابیر اجرایی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 273-292]

  • فضای مجازی بررسی رابطه مولفه‌های فضای مجازی در ترویج فرهنگ زیست محیطی ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 73-98]

  • فضای مجازی فضای مجازی و خشونت آشکار و پنهان (مورد مطالعه: شهروندان شهر رشت) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 293-315]

  • فضای مجازی شبکه‌های اجتماعی و مدیریت رفتار جامعه با تأکید بر عملکرد این شبکه‌ها در انتخابات 2016 و 2020 آمریکا از دیدگاه صاحب‌نظران [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 237-259]

  • فمینیسم عامه‌پسند فمینیسم عامه‌پسند در اینستاگرام: تحلیل محتوای متون کنش‌گران ایرانی حوزه زنان [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 11-42]

  • فناوری های دیجیتال آیا فناوری‌های ارتباطی دیجیتال به دموکراتیک‌تر شدن صنایع رسانه‌ای انجامیده‌اند؟ [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 299-311]

  • فیلم اجتماعی شدن تصویر روحانیون در فیلم‌های دهه‌های 80 و 90 سینمای ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 43-71]

ق

  • قوم لک بررسی و تحلیل روابط خویشاوندی در مثل‌‌های لکی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 261-285]

ک

  • کارآفرینی تأملی بر اهداف و برنامه‌های توانمندسازی کارآفرینانۀ زنان در کشور مالزی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 43-71]

  • کارکرد آموزشی و فرهنگی بررسی رابطه مولفه‌های فضای مجازی در ترویج فرهنگ زیست محیطی ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 73-98]

  • کارکرد اقناعی بررسی رابطه مولفه‌های فضای مجازی در ترویج فرهنگ زیست محیطی ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 73-98]

  • کارکرد همبستگی بررسی رابطه مولفه‌های فضای مجازی در ترویج فرهنگ زیست محیطی ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 73-98]

  • کرمان ارتباطات بحران و رسانه های محلی: چارچوب بندی اخبار سیل سال 1400 در شبکه استانی کرمان [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 11-41]

  • کرونا بررسی جامعه‌شناختی نحوۀ پایبندی شاغلان کسب و کارهای کاذب در شهر تهران به پروتکل‌های بهداشت اجتماعی در دوران کرونا [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 158-186]

  • کسب و کار کاذب بررسی جامعه‌شناختی نحوۀ پایبندی شاغلان کسب و کارهای کاذب در شهر تهران به پروتکل‌های بهداشت اجتماعی در دوران کرونا [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 158-186]

  • کشور مالزی تأملی بر اهداف و برنامه‌های توانمندسازی کارآفرینانۀ زنان در کشور مالزی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 43-71]

  • کنشگری دیجیتال فمینیسم عامه‌پسند در اینستاگرام: تحلیل محتوای متون کنش‌گران ایرانی حوزه زنان [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 11-42]

  • کیفیت" «نقش فناوری های نوین ارتباطی بر توسعه مخاطب محوری در سازمان تأمین اجتماعی» « مورد مطالعه؛ مراجعه کنندگان به شعب سازمان تامین اجتماعی شهر تهران 98-1397» [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 257-278]

  • کیفیت زندگی برساخت و تجربه ذهنی بازنشستگان، کارشناسان و خبرگان تامین اجتماعی از کیفیت زندگی بازنشستگان [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 257-298]

گ

  • گردشگری چگونگی دستیابی به قصد تداوم استفاده کاربران از برند اپلیکیشن‌های برخط با توجه به مشارکت گردشگر در رسانه (مورد مطالعه شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 97-128]

  • گفتگو تحلیل موانع و بازدارنده های گفتگوی بین نسلی در خانواده [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 191-218]

  • گفتگوی بین نسلی تحلیل موانع و بازدارنده های گفتگوی بین نسلی در خانواده [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 191-218]

م

  • مثل بررسی و تحلیل روابط خویشاوندی در مثل‌‌های لکی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 261-285]

  • مخاطب شناسایی نظرات مردم انگلستان نسبت به اعتماد، بی‌طرفی و صحت پوشش خبری بی‌بی‌سی در میان رسانه‌های گوناگون این کشور [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 99-124]

  • مخاطب «نقش فناوری های نوین ارتباطی بر توسعه مخاطب محوری در سازمان تأمین اجتماعی» « مورد مطالعه؛ مراجعه کنندگان به شعب سازمان تامین اجتماعی شهر تهران 98-1397» [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 257-278]

  • مخاطب کودک ارائه چارچوب آموزش سواد رسانه‌ای به مخاطبان کودک شبکه پویا [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 129-157]

  • مدلاسیون رهیافت مدلاسیون شروع و پایان فیلم در تجربه‌گرایی سینما [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 189-211]

  • مدل کسب و کار رسانه‌ها پلتفرمی‌شدن و بازتعریف اکوسیستم رسانه‌های خبری [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 11-41]

  • مذهب چگونگی نقش نخبگان در شکل‌گیری ایدۀ ناسیونالیسم؛ بررسی تطبیقی ترکیه و ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 187-212]

  • مردم اجتماعی شدن تصویر روحانیون در فیلم‌های دهه‌های 80 و 90 سینمای ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 43-71]

  • مشارکت سیاسی کارزار انتخاباتی کاندیداهای زن مجلس شورای اسلامی در شبکه‌های اجتماعی؛ مطالعه موردی صفحات اینستاگرامی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 125-151]

  • مصرف پیامدهای کرونا برای موسیقی ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 247-272]

  • مصرفِ موسیقی مصرفِ موسیقی و نسبتِ آن با سرمایۀ فرهنگی: یک مطالعۀ کیفی در شهر تهران [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 159-188]

  • معنا تحلیل گفتمان چند وجهی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 279-310]

  • موسیقی و کرونا پیامدهای کرونا برای موسیقی ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 247-272]

ن

  • ناسیونالیسم چگونگی نقش نخبگان در شکل‌گیری ایدۀ ناسیونالیسم؛ بررسی تطبیقی ترکیه و ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 187-212]

  • نخبگان چگونگی نقش نخبگان در شکل‌گیری ایدۀ ناسیونالیسم؛ بررسی تطبیقی ترکیه و ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 187-212]

  • نگرش مقایسه نگرش و استفاده زنان شاغل و خانه دار شهر اردبیل نسبت به اینستاگرام [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 219-246]

  • نمایش از منبر تا نمایشی شدن؛ بازنمود سلبریتی‌گونه روحانیون در اینستاگرام [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 11-43]

و

  • والدین تحلیل موانع و بازدارنده های گفتگوی بین نسلی در خانواده [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 191-218]

  • ورزش بررسی تاثیر شبکه ‏های اجتماعی در گسترش و توسعه فرهنگ ورزشکاری و علاقه مندی به ورزش همگانی و قهرمانی(مطالعه موردی دانش‌آموزان پسر استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 217-236]

  • وفاق و سازگاری اجتماعی ارایه مدل توسعه وفاق و سازگاری فرهنگی و اجتماعی درمیان اقوام و خرده فرهنگ های استان کردستان [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 213-238]

  • وفاق و سازگاری فرهنگی ارایه مدل توسعه وفاق و سازگاری فرهنگی و اجتماعی درمیان اقوام و خرده فرهنگ های استان کردستان [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 213-238]

ه

  • هنجار خبرگزاری بین المللی هنجار رسانه ای مطلوب خبرگزاری بین المللی داخل کشور (با تاکید بر نظر کارشناسان) [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 125-157]

  • هنجار رسانه ای هنجار رسانه ای مطلوب خبرگزاری بین المللی داخل کشور (با تاکید بر نظر کارشناسان) [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 125-157]

  • هیپ هاپ بررسی تحلیلی و انتقادی موسیقی هیپ هاپ [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-252]