آ
-
آسیبشناسی
تحلیل چالشهای صنعت اسباببازی در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 97-123]
-
آگاهی سیاسی
بررسی رابطه بین استفاده از شبکه های اجتماعی نوین با آگاهی سیاسی و آنومی اجتماعی در شهروندان استان ایلام [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 119-144]
-
آموزش
پیامدهای کرونا برای موسیقی ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 247-272]
-
آموزش سواد رسانهای
ارائه چارچوب آموزش سواد رسانهای به مخاطبان کودک شبکه پویا [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 129-157]
-
آنلاین
رابطه سبکهای دلبستگی با اعتیاد به سایتهای شبکههای اجتماعی آنلاین با نقش واسطهای حمایت اجتماعی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 73-95]
-
آنومی اجتماعی
بررسی رابطه بین استفاده از شبکه های اجتماعی نوین با آگاهی سیاسی و آنومی اجتماعی در شهروندان استان ایلام [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 119-144]
ا
-
اپلیکیشن
چگونگی دستیابی به قصد تداوم استفاده کاربران از برند اپلیکیشنهای برخط با توجه به مشارکت گردشگر در رسانه (مورد مطالعه شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 97-128]
-
ارتباطات
نگاهی به پژوهش های ارتباطات سیاسی در ایران: فراتحلیل مقاله های علمی ارتباطات سیاسی [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 71-95]
-
ارتباطات بحران
ارتباطات بحران و رسانه های محلی: چارچوب بندی اخبار سیل سال 1400 در شبکه استانی کرمان [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 11-41]
-
ارتباطات سیاسی
نگاهی به پژوهش های ارتباطات سیاسی در ایران: فراتحلیل مقاله های علمی ارتباطات سیاسی [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 71-95]
-
اردبیل
مقایسه نگرش و استفاده زنان شاغل و خانه دار شهر اردبیل نسبت به اینستاگرام [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 219-246]
-
اسباببازی
تحلیل چالشهای صنعت اسباببازی در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 97-123]
-
استان ایلام
بررسی رابطه بین استفاده از شبکه های اجتماعی نوین با آگاهی سیاسی و آنومی اجتماعی در شهروندان استان ایلام [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 119-144]
-
اصل همکاری گرایس
تحلیل مقایسهای و معنا شناختی در نحوه استفاده از اصول همکاری در پیامهای اطلاع رسانی تلویزیون، رادیو و روزنامه مرتبط با بیماری کووید-19 براساس نظریهی معنای ضمنی گرایس [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 173-190]
-
اعتراض
بررسی تحلیلی و انتقادی موسیقی هیپ هاپ [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-252]
-
اعتماد
شناسایی نظرات مردم انگلستان نسبت به اعتماد، بیطرفی و صحت پوشش خبری بیبیسی در میان رسانههای گوناگون این کشور [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 99-124]
-
اعتماد
«نقش فناوری های نوین ارتباطی بر توسعه مخاطب محوری در سازمان تأمین اجتماعی» « مورد مطالعه؛ مراجعه کنندگان به شعب سازمان تامین اجتماعی شهر تهران 98-1397» [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 257-278]
-
اعتیاد
رابطه سبکهای دلبستگی با اعتیاد به سایتهای شبکههای اجتماعی آنلاین با نقش واسطهای حمایت اجتماعی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 73-95]
-
اقوام ایرانی
بررسی و تحلیل روابط خویشاوندی در مثلهای لکی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 261-285]
-
اقوام و خرده فرهنگ های استان کردستان
ارایه مدل توسعه وفاق و سازگاری فرهنگی و اجتماعی درمیان اقوام و خرده فرهنگ های استان کردستان [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 213-238]
-
اکوسیستم رسانههای خبری
پلتفرمیشدن و بازتعریف اکوسیستم رسانههای خبری [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 11-41]
-
الگوی مفهومی. داده بنیاد
کاوشی در مفاهیم فرهنگ صلح و طراحی الگوی مفهومی (روش کیفی) [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 239-255]
-
انتخابات
کارزار انتخاباتی کاندیداهای زن مجلس شورای اسلامی در شبکههای اجتماعی؛ مطالعه موردی صفحات اینستاگرامی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 125-151]
-
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
شبکههای اجتماعی و مدیریت رفتار جامعه با تأکید بر عملکرد این شبکهها در انتخابات 2016 و 2020 آمریکا از دیدگاه صاحبنظران [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 237-259]
-
ایلام
برساخت و تجربه ذهنی بازنشستگان، کارشناسان و خبرگان تامین اجتماعی از کیفیت زندگی بازنشستگان [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 257-298]
-
اینستاگرام
فمینیسم عامهپسند در اینستاگرام: تحلیل محتوای متون کنشگران ایرانی حوزه زنان [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 11-42]
-
اینستاگرام
کارزار انتخاباتی کاندیداهای زن مجلس شورای اسلامی در شبکههای اجتماعی؛ مطالعه موردی صفحات اینستاگرامی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 125-151]
-
اینستاگرام
مقایسه نگرش و استفاده زنان شاغل و خانه دار شهر اردبیل نسبت به اینستاگرام [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 219-246]
-
اینستاگرام
از منبر تا نمایشی شدن؛ بازنمود سلبریتیگونه روحانیون در اینستاگرام [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 11-43]
-
اینفلوئنسر مارکتینگ
تاثیر اینفلوئنسرمارکتینگ در رسانه اجتماعی اینستاگرام بر صنعت نشر با رویکرد نتنوگرافی [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 45-70]
ب
-
بازنشستگان
برساخت و تجربه ذهنی بازنشستگان، کارشناسان و خبرگان تامین اجتماعی از کیفیت زندگی بازنشستگان [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 257-298]
-
بازنمایی
اجتماعی شدن تصویر روحانیون در فیلمهای دهههای 80 و 90 سینمای ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 43-71]
-
بازنمایی
چگونگی نقش نخبگان در شکلگیری ایدۀ ناسیونالیسم؛ بررسی تطبیقی ترکیه و ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 187-212]
-
بازنمود
از منبر تا نمایشی شدن؛ بازنمود سلبریتیگونه روحانیون در اینستاگرام [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 11-43]
-
برند
چگونگی دستیابی به قصد تداوم استفاده کاربران از برند اپلیکیشنهای برخط با توجه به مشارکت گردشگر در رسانه (مورد مطالعه شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 97-128]
-
بلاغت
تحلیل گفتمان چند وجهی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 279-310]
-
بیبیسی
شناسایی نظرات مردم انگلستان نسبت به اعتماد، بیطرفی و صحت پوشش خبری بیبیسی در میان رسانههای گوناگون این کشور [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 99-124]
-
بیطرفی
شناسایی نظرات مردم انگلستان نسبت به اعتماد، بیطرفی و صحت پوشش خبری بیبیسی در میان رسانههای گوناگون این کشور [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 99-124]
-
بیماری کرونا
تحلیل محتوای جوک های بیماری کرونا در شبکه های اجتماعی واتس آپ و تلگرام [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 213-236]
-
بیماری کووید19(کرونا ویروس نوین 2019)
تحلیل مقایسهای و معنا شناختی در نحوه استفاده از اصول همکاری در پیامهای اطلاع رسانی تلویزیون، رادیو و روزنامه مرتبط با بیماری کووید-19 براساس نظریهی معنای ضمنی گرایس [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 173-190]
پ
-
پایان فیلم
رهیافت مدلاسیون شروع و پایان فیلم در تجربهگرایی سینما [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 189-211]
-
پایبندی
بررسی جامعهشناختی نحوۀ پایبندی شاغلان کسب و کارهای کاذب در شهر تهران به پروتکلهای بهداشت اجتماعی در دوران کرونا [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 158-186]
-
پروتکل های بهداشتی
بررسی جامعهشناختی نحوۀ پایبندی شاغلان کسب و کارهای کاذب در شهر تهران به پروتکلهای بهداشت اجتماعی در دوران کرونا [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 158-186]
-
پلتفرم
پلتفرمیشدن و بازتعریف اکوسیستم رسانههای خبری [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 11-41]
-
پلتفرمی شدن
پلتفرمیشدن و بازتعریف اکوسیستم رسانههای خبری [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 11-41]
ت
-
تامین اجتماعی
برساخت و تجربه ذهنی بازنشستگان، کارشناسان و خبرگان تامین اجتماعی از کیفیت زندگی بازنشستگان [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 257-298]
-
تحلیل تماتیک
بررسی جامعهشناختی نحوۀ پایبندی شاغلان کسب و کارهای کاذب در شهر تهران به پروتکلهای بهداشت اجتماعی در دوران کرونا [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 158-186]
-
تحلیل گفتمان
بررسی تحلیلی و انتقادی موسیقی هیپ هاپ [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-252]
-
تحلیل گفتمان
تحلیل گفتمان چند وجهی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 279-310]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای جوک های بیماری کرونا در شبکه های اجتماعی واتس آپ و تلگرام [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 213-236]
-
تحلیل محتوا
تحلیل و تبیین ظرفیت های سازمانهای مردم نهاد در راستای توانمندسازی ساکنان مناطق حاشیه نشین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 153-190]
-
تحلیل مضمون
تحلیل چالشهای صنعت اسباببازی در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 97-123]
-
تلویزیون
تحلیل مقایسهای و معنا شناختی در نحوه استفاده از اصول همکاری در پیامهای اطلاع رسانی تلویزیون، رادیو و روزنامه مرتبط با بیماری کووید-19 براساس نظریهی معنای ضمنی گرایس [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 173-190]
-
توانمند سازی
تحلیل و تبیین ظرفیت های سازمانهای مردم نهاد در راستای توانمندسازی ساکنان مناطق حاشیه نشین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 153-190]
-
توانمندسازی زنان
تأملی بر اهداف و برنامههای توانمندسازی کارآفرینانۀ زنان در کشور مالزی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 43-71]
-
توزیع
پیامدهای کرونا برای موسیقی ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 247-272]
-
توسعه وفاق و سازگاری فرهنگی و اجتماعی
ارایه مدل توسعه وفاق و سازگاری فرهنگی و اجتماعی درمیان اقوام و خرده فرهنگ های استان کردستان [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 213-238]
-
تولید
پیامدهای کرونا برای موسیقی ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 247-272]
ج
-
جامعه شناسی طنز
تحلیل محتوای جوک های بیماری کرونا در شبکه های اجتماعی واتس آپ و تلگرام [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 213-236]
-
جرایم بر خط
سیاست جنایی مشارکتی در فضای سایبر؛ از ضرورت و کارایی تا تدابیر اجرایی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 273-292]
-
جوانان
مصرفِ موسیقی و نسبتِ آن با سرمایۀ فرهنگی: یک مطالعۀ کیفی در شهر تهران [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 159-188]
-
جوک
تحلیل محتوای جوک های بیماری کرونا در شبکه های اجتماعی واتس آپ و تلگرام [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 213-236]
چ
-
چارچوببندی
ارتباطات بحران و رسانه های محلی: چارچوب بندی اخبار سیل سال 1400 در شبکه استانی کرمان [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 11-41]
-
چارچوببندی
چگونگی نقش نخبگان در شکلگیری ایدۀ ناسیونالیسم؛ بررسی تطبیقی ترکیه و ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 187-212]
-
چند وجهی بودن
تحلیل گفتمان چند وجهی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 279-310]
ح
-
حاشیه نشینان
تحلیل و تبیین ظرفیت های سازمانهای مردم نهاد در راستای توانمندسازی ساکنان مناطق حاشیه نشین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 153-190]
-
حضور اجتماعی
چگونگی دستیابی به قصد تداوم استفاده کاربران از برند اپلیکیشنهای برخط با توجه به مشارکت گردشگر در رسانه (مورد مطالعه شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 97-128]
-
حمایت اجتماعی
رابطه سبکهای دلبستگی با اعتیاد به سایتهای شبکههای اجتماعی آنلاین با نقش واسطهای حمایت اجتماعی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 73-95]
خ
-
خانواده
تحلیل موانع و بازدارنده های گفتگوی بین نسلی در خانواده [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 191-218]
-
خبرگزاری بین المللی
هنجار رسانه ای مطلوب خبرگزاری بین المللی داخل کشور (با تاکید بر نظر کارشناسان) [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 125-157]
-
خشونت آشکار
فضای مجازی و خشونت آشکار و پنهان (مورد مطالعه: شهروندان شهر رشت) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 293-315]
-
خشونت پنهان
فضای مجازی و خشونت آشکار و پنهان (مورد مطالعه: شهروندان شهر رشت) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 293-315]
د
-
دانش آموزان
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی در گسترش و توسعه فرهنگ ورزشکاری و علاقه مندی به ورزش همگانی و قهرمانی(مطالعه موردی دانشآموزان پسر استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 217-236]
-
دلبستگی
رابطه سبکهای دلبستگی با اعتیاد به سایتهای شبکههای اجتماعی آنلاین با نقش واسطهای حمایت اجتماعی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 73-95]
-
دموکراسی
آیا فناوریهای ارتباطی دیجیتال به دموکراتیکتر شدن صنایع رسانهای انجامیدهاند؟ [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 299-311]
-
دین
تحلیل مفهومی رسانه دینی نگاهی فراتحلیلی به مقالات ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 43-73]
ر
-
رادیو
تحلیل مقایسهای و معنا شناختی در نحوه استفاده از اصول همکاری در پیامهای اطلاع رسانی تلویزیون، رادیو و روزنامه مرتبط با بیماری کووید-19 براساس نظریهی معنای ضمنی گرایس [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 173-190]
-
رسانه
هنجار رسانه ای مطلوب خبرگزاری بین المللی داخل کشور (با تاکید بر نظر کارشناسان) [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 125-157]
-
رسانه
تحلیل مفهومی رسانه دینی نگاهی فراتحلیلی به مقالات ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 43-73]
-
رسانه
چگونگی دستیابی به قصد تداوم استفاده کاربران از برند اپلیکیشنهای برخط با توجه به مشارکت گردشگر در رسانه (مورد مطالعه شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 97-128]
-
رسانه
نگاهی به پژوهش های ارتباطات سیاسی در ایران: فراتحلیل مقاله های علمی ارتباطات سیاسی [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 71-95]
-
رسانه اجتماعی اینستاگرام
تاثیر اینفلوئنسرمارکتینگ در رسانه اجتماعی اینستاگرام بر صنعت نشر با رویکرد نتنوگرافی [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 45-70]
-
رسانه دینی
تحلیل مفهومی رسانه دینی نگاهی فراتحلیلی به مقالات ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 43-73]
-
رسانه محلی
ارتباطات بحران و رسانه های محلی: چارچوب بندی اخبار سیل سال 1400 در شبکه استانی کرمان [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 11-41]
-
رسانههای اجتماعی
فمینیسم عامهپسند در اینستاگرام: تحلیل محتوای متون کنشگران ایرانی حوزه زنان [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 11-42]
-
رسانه ورزشی
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی در گسترش و توسعه فرهنگ ورزشکاری و علاقه مندی به ورزش همگانی و قهرمانی(مطالعه موردی دانشآموزان پسر استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 217-236]
-
رضایت الکترونیکی"
«نقش فناوری های نوین ارتباطی بر توسعه مخاطب محوری در سازمان تأمین اجتماعی» « مورد مطالعه؛ مراجعه کنندگان به شعب سازمان تامین اجتماعی شهر تهران 98-1397» [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 257-278]
-
روابط خویشاوندی
بررسی و تحلیل روابط خویشاوندی در مثلهای لکی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 261-285]
-
روحانیون
اجتماعی شدن تصویر روحانیون در فیلمهای دهههای 80 و 90 سینمای ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 43-71]
-
روحانیون
از منبر تا نمایشی شدن؛ بازنمود سلبریتیگونه روحانیون در اینستاگرام [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 11-43]
-
روزنامه
تحلیل مقایسهای و معنا شناختی در نحوه استفاده از اصول همکاری در پیامهای اطلاع رسانی تلویزیون، رادیو و روزنامه مرتبط با بیماری کووید-19 براساس نظریهی معنای ضمنی گرایس [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 173-190]
-
رویکرد نتنوگرافی
تاثیر اینفلوئنسرمارکتینگ در رسانه اجتماعی اینستاگرام بر صنعت نشر با رویکرد نتنوگرافی [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 45-70]
ز
-
زبان شناسی متنی
تحلیل گفتمان چند وجهی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 279-310]
-
زنان
کارزار انتخاباتی کاندیداهای زن مجلس شورای اسلامی در شبکههای اجتماعی؛ مطالعه موردی صفحات اینستاگرامی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 125-151]
-
زنان
تأملی بر اهداف و برنامههای توانمندسازی کارآفرینانۀ زنان در کشور مالزی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 43-71]
-
زنان ایرانی
فمینیسم عامهپسند در اینستاگرام: تحلیل محتوای متون کنشگران ایرانی حوزه زنان [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 11-42]
-
زنان شاغل
مقایسه نگرش و استفاده زنان شاغل و خانه دار شهر اردبیل نسبت به اینستاگرام [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 219-246]
-
زنانه خانه دار
مقایسه نگرش و استفاده زنان شاغل و خانه دار شهر اردبیل نسبت به اینستاگرام [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 219-246]
س
-
سازمان صداوسیما
ارائه چارچوب آموزش سواد رسانهای به مخاطبان کودک شبکه پویا [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 129-157]
-
سازمان های مردم نهاد
تحلیل و تبیین ظرفیت های سازمانهای مردم نهاد در راستای توانمندسازی ساکنان مناطق حاشیه نشین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 153-190]
-
سرمایه داری
بررسی تحلیلی و انتقادی موسیقی هیپ هاپ [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-252]
-
سرمایۀ فرهنگی
مصرفِ موسیقی و نسبتِ آن با سرمایۀ فرهنگی: یک مطالعۀ کیفی در شهر تهران [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 159-188]
-
سواد رسانهای
ارائه چارچوب آموزش سواد رسانهای به مخاطبان کودک شبکه پویا [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 129-157]
-
سیاست جنایی جامعوی
سیاست جنایی مشارکتی در فضای سایبر؛ از ضرورت و کارایی تا تدابیر اجرایی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 273-292]
-
سیاسست
نگاهی به پژوهش های ارتباطات سیاسی در ایران: فراتحلیل مقاله های علمی ارتباطات سیاسی [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 71-95]
-
سیل
ارتباطات بحران و رسانه های محلی: چارچوب بندی اخبار سیل سال 1400 در شبکه استانی کرمان [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 11-41]
-
سینما
اجتماعی شدن تصویر روحانیون در فیلمهای دهههای 80 و 90 سینمای ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 43-71]
ش
-
شبکه پویا
ارائه چارچوب آموزش سواد رسانهای به مخاطبان کودک شبکه پویا [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 129-157]
-
شبکههای اجتماعی
کارزار انتخاباتی کاندیداهای زن مجلس شورای اسلامی در شبکههای اجتماعی؛ مطالعه موردی صفحات اینستاگرامی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 125-151]
-
شبکههای اجتماعی
رابطه سبکهای دلبستگی با اعتیاد به سایتهای شبکههای اجتماعی آنلاین با نقش واسطهای حمایت اجتماعی آنلاین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 73-95]
-
شبکههای اجتماعی
شبکههای اجتماعی و مدیریت رفتار جامعه با تأکید بر عملکرد این شبکهها در انتخابات 2016 و 2020 آمریکا از دیدگاه صاحبنظران [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 237-259]
-
شبکه های اجتماعی
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی در گسترش و توسعه فرهنگ ورزشکاری و علاقه مندی به ورزش همگانی و قهرمانی(مطالعه موردی دانشآموزان پسر استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 217-236]
-
شبکه های اجتماعی نوین
بررسی رابطه بین استفاده از شبکه های اجتماعی نوین با آگاهی سیاسی و آنومی اجتماعی در شهروندان استان ایلام [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 119-144]
-
شروع فیلم
رهیافت مدلاسیون شروع و پایان فیلم در تجربهگرایی سینما [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 189-211]
-
شهر رشت
فضای مجازی و خشونت آشکار و پنهان (مورد مطالعه: شهروندان شهر رشت) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 293-315]
ص
-
صحت پوشش خبری
شناسایی نظرات مردم انگلستان نسبت به اعتماد، بیطرفی و صحت پوشش خبری بیبیسی در میان رسانههای گوناگون این کشور [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 99-124]
-
صلح
کاوشی در مفاهیم فرهنگ صلح و طراحی الگوی مفهومی (روش کیفی) [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 239-255]
-
صنایع فرهنگی
آیا فناوریهای ارتباطی دیجیتال به دموکراتیکتر شدن صنایع رسانهای انجامیدهاند؟ [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 299-311]
-
صنعت اسباببازی
تحلیل چالشهای صنعت اسباببازی در ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 97-123]
ض
-
ضربالمثل
بررسی و تحلیل روابط خویشاوندی در مثلهای لکی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 261-285]
ط
-
طبیعتگرایی
مصرفِ موسیقی و نسبتِ آن با سرمایۀ فرهنگی: یک مطالعۀ کیفی در شهر تهران [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 159-188]
ظ
-
ظرفیت
تحلیل و تبیین ظرفیت های سازمانهای مردم نهاد در راستای توانمندسازی ساکنان مناطق حاشیه نشین [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 153-190]
ع
-
عدالت کیفری افقی
سیاست جنایی مشارکتی در فضای سایبر؛ از ضرورت و کارایی تا تدابیر اجرایی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 273-292]
-
علاقه مندی به ورزش
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی در گسترش و توسعه فرهنگ ورزشکاری و علاقه مندی به ورزش همگانی و قهرمانی(مطالعه موردی دانشآموزان پسر استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 217-236]
غ
-
غولهای آیتی
آیا فناوریهای ارتباطی دیجیتال به دموکراتیکتر شدن صنایع رسانهای انجامیدهاند؟ [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 299-311]
ف
-
فراتحلیل
تحلیل مفهومی رسانه دینی نگاهی فراتحلیلی به مقالات ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 43-73]
-
فراتحلیل
نگاهی به پژوهش های ارتباطات سیاسی در ایران: فراتحلیل مقاله های علمی ارتباطات سیاسی [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 71-95]
-
فرزندان
تحلیل موانع و بازدارنده های گفتگوی بین نسلی در خانواده [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 191-218]
-
فرکلاف
بررسی تحلیلی و انتقادی موسیقی هیپ هاپ [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-252]
-
فرم. روایت
رهیافت مدلاسیون شروع و پایان فیلم در تجربهگرایی سینما [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 189-211]
-
فرهنگ
کاوشی در مفاهیم فرهنگ صلح و طراحی الگوی مفهومی (روش کیفی) [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 239-255]
-
فرهنگ زیست محیطی
بررسی رابطه مولفههای فضای مجازی در ترویج فرهنگ زیست محیطی ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 73-98]
-
فرهنگ شهرت
از منبر تا نمایشی شدن؛ بازنمود سلبریتیگونه روحانیون در اینستاگرام [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 11-43]
-
فرهنگ صلح
کاوشی در مفاهیم فرهنگ صلح و طراحی الگوی مفهومی (روش کیفی) [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 239-255]
-
فرهنگگرایی
مصرفِ موسیقی و نسبتِ آن با سرمایۀ فرهنگی: یک مطالعۀ کیفی در شهر تهران [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 159-188]
-
فضای سایبر
سیاست جنایی مشارکتی در فضای سایبر؛ از ضرورت و کارایی تا تدابیر اجرایی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 273-292]
-
فضای مجازی
بررسی رابطه مولفههای فضای مجازی در ترویج فرهنگ زیست محیطی ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 73-98]
-
فضای مجازی
فضای مجازی و خشونت آشکار و پنهان (مورد مطالعه: شهروندان شهر رشت) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 293-315]
-
فضای مجازی
شبکههای اجتماعی و مدیریت رفتار جامعه با تأکید بر عملکرد این شبکهها در انتخابات 2016 و 2020 آمریکا از دیدگاه صاحبنظران [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 237-259]
-
فمینیسم عامهپسند
فمینیسم عامهپسند در اینستاگرام: تحلیل محتوای متون کنشگران ایرانی حوزه زنان [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 11-42]
-
فناوری های دیجیتال
آیا فناوریهای ارتباطی دیجیتال به دموکراتیکتر شدن صنایع رسانهای انجامیدهاند؟ [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 299-311]
-
فیلم
اجتماعی شدن تصویر روحانیون در فیلمهای دهههای 80 و 90 سینمای ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 43-71]
ق
-
قوم لک
بررسی و تحلیل روابط خویشاوندی در مثلهای لکی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 261-285]
ک
-
کارآفرینی
تأملی بر اهداف و برنامههای توانمندسازی کارآفرینانۀ زنان در کشور مالزی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 43-71]
-
کارکرد آموزشی و فرهنگی
بررسی رابطه مولفههای فضای مجازی در ترویج فرهنگ زیست محیطی ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 73-98]
-
کارکرد اقناعی
بررسی رابطه مولفههای فضای مجازی در ترویج فرهنگ زیست محیطی ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 73-98]
-
کارکرد همبستگی
بررسی رابطه مولفههای فضای مجازی در ترویج فرهنگ زیست محیطی ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 73-98]
-
کرمان
ارتباطات بحران و رسانه های محلی: چارچوب بندی اخبار سیل سال 1400 در شبکه استانی کرمان [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 11-41]
-
کرونا
بررسی جامعهشناختی نحوۀ پایبندی شاغلان کسب و کارهای کاذب در شهر تهران به پروتکلهای بهداشت اجتماعی در دوران کرونا [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 158-186]
-
کسب و کار کاذب
بررسی جامعهشناختی نحوۀ پایبندی شاغلان کسب و کارهای کاذب در شهر تهران به پروتکلهای بهداشت اجتماعی در دوران کرونا [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 158-186]
-
کشور مالزی
تأملی بر اهداف و برنامههای توانمندسازی کارآفرینانۀ زنان در کشور مالزی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 43-71]
-
کنشگری دیجیتال
فمینیسم عامهپسند در اینستاگرام: تحلیل محتوای متون کنشگران ایرانی حوزه زنان [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 11-42]
-
کیفیت"
«نقش فناوری های نوین ارتباطی بر توسعه مخاطب محوری در سازمان تأمین اجتماعی» « مورد مطالعه؛ مراجعه کنندگان به شعب سازمان تامین اجتماعی شهر تهران 98-1397» [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 257-278]
-
کیفیت زندگی
برساخت و تجربه ذهنی بازنشستگان، کارشناسان و خبرگان تامین اجتماعی از کیفیت زندگی بازنشستگان [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 257-298]
گ
-
گردشگری
چگونگی دستیابی به قصد تداوم استفاده کاربران از برند اپلیکیشنهای برخط با توجه به مشارکت گردشگر در رسانه (مورد مطالعه شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 97-128]
-
گفتگو
تحلیل موانع و بازدارنده های گفتگوی بین نسلی در خانواده [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 191-218]
-
گفتگوی بین نسلی
تحلیل موانع و بازدارنده های گفتگوی بین نسلی در خانواده [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 191-218]
م
-
مثل
بررسی و تحلیل روابط خویشاوندی در مثلهای لکی [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 261-285]
-
مخاطب
شناسایی نظرات مردم انگلستان نسبت به اعتماد، بیطرفی و صحت پوشش خبری بیبیسی در میان رسانههای گوناگون این کشور [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 99-124]
-
مخاطب
«نقش فناوری های نوین ارتباطی بر توسعه مخاطب محوری در سازمان تأمین اجتماعی» « مورد مطالعه؛ مراجعه کنندگان به شعب سازمان تامین اجتماعی شهر تهران 98-1397» [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 257-278]
-
مخاطب کودک
ارائه چارچوب آموزش سواد رسانهای به مخاطبان کودک شبکه پویا [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 129-157]
-
مدلاسیون
رهیافت مدلاسیون شروع و پایان فیلم در تجربهگرایی سینما [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 189-211]
-
مدل کسب و کار رسانهها
پلتفرمیشدن و بازتعریف اکوسیستم رسانههای خبری [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 11-41]
-
مذهب
چگونگی نقش نخبگان در شکلگیری ایدۀ ناسیونالیسم؛ بررسی تطبیقی ترکیه و ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 187-212]
-
مردم
اجتماعی شدن تصویر روحانیون در فیلمهای دهههای 80 و 90 سینمای ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 43-71]
-
مشارکت سیاسی
کارزار انتخاباتی کاندیداهای زن مجلس شورای اسلامی در شبکههای اجتماعی؛ مطالعه موردی صفحات اینستاگرامی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 125-151]
-
مصرف
پیامدهای کرونا برای موسیقی ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 247-272]
-
مصرفِ موسیقی
مصرفِ موسیقی و نسبتِ آن با سرمایۀ فرهنگی: یک مطالعۀ کیفی در شهر تهران [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 159-188]
-
معنا
تحلیل گفتمان چند وجهی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 279-310]
-
موسیقی و کرونا
پیامدهای کرونا برای موسیقی ایران [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 247-272]
ن
-
ناسیونالیسم
چگونگی نقش نخبگان در شکلگیری ایدۀ ناسیونالیسم؛ بررسی تطبیقی ترکیه و ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 187-212]
-
نخبگان
چگونگی نقش نخبگان در شکلگیری ایدۀ ناسیونالیسم؛ بررسی تطبیقی ترکیه و ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 187-212]
-
نگرش
مقایسه نگرش و استفاده زنان شاغل و خانه دار شهر اردبیل نسبت به اینستاگرام [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 219-246]
-
نمایش
از منبر تا نمایشی شدن؛ بازنمود سلبریتیگونه روحانیون در اینستاگرام [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 11-43]
و
-
والدین
تحلیل موانع و بازدارنده های گفتگوی بین نسلی در خانواده [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 191-218]
-
ورزش
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی در گسترش و توسعه فرهنگ ورزشکاری و علاقه مندی به ورزش همگانی و قهرمانی(مطالعه موردی دانشآموزان پسر استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 44، 1401، صفحه 217-236]
-
وفاق و سازگاری اجتماعی
ارایه مدل توسعه وفاق و سازگاری فرهنگی و اجتماعی درمیان اقوام و خرده فرهنگ های استان کردستان [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 213-238]
-
وفاق و سازگاری فرهنگی
ارایه مدل توسعه وفاق و سازگاری فرهنگی و اجتماعی درمیان اقوام و خرده فرهنگ های استان کردستان [دوره 11، شماره 45، 1401، صفحه 213-238]
ه
-
هنجار خبرگزاری بین المللی
هنجار رسانه ای مطلوب خبرگزاری بین المللی داخل کشور (با تاکید بر نظر کارشناسان) [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 125-157]
-
هنجار رسانه ای
هنجار رسانه ای مطلوب خبرگزاری بین المللی داخل کشور (با تاکید بر نظر کارشناسان) [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 125-157]
-
هیپ هاپ
بررسی تحلیلی و انتقادی موسیقی هیپ هاپ [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 237-252]