آ

  • آشتیانی، محمد مطالعه عوامل ترجیح پیام رسان فوری تلگرام بر دیگر برنامه های مشابه توسط کاربران ایرانی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 61-75]

  • آقایی، عاطفه ضرورت مفهوم پردازی در علوم اجتماعی با نگاهی به کتاب «انسان شناسی یاریگری» [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 143-157]

ا

  • افتخار، پریسا درون مایه های هویت فرهنگی ایران معاصر و رابطه میان عناصر آن آسیب شناسی نگرش های پیشین و نگاهی به راهبردهای آینده [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 113-132]

ب

  • باغبان مشیری، نیلوفر بررسی گفتمان های پیشامدرن، مدرن و پسا مدرن در دوره های زمانی متوالی از آثار اکبر رادی [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 87-106]

  • بشیر، حسین بازنمایی ایرانِ پس از انقلاب در فیلم آرگو [دوره 5، شماره 21، 1395، صفحه 11-36]

پ

  • پاکدامن، یوسف مطالعه عوامل ترجیح پیام رسان فوری تلگرام بر دیگر برنامه های مشابه توسط کاربران ایرانی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 61-75]

  • پاکزاد، احمد نقش اخبار خارجی تلویزیون در شکل دهی به تصویر ذهنی مخاطبان از جهان خارج [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 41-60]

  • پناه شاهی، مهسا دیدگاه برساخت‌ اجتماعی و پوزیتویستی در جامعه‌شناسی احساسات [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 51-66]

  • پیراهری، نیر بررسی گونه های مختلف دینداری در مواجهه با مؤلفه‌های مدرنیته (مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-123]

ت

  • تفرشی، امیرعلی بازنمایی ایرانِ پس از انقلاب در فیلم آرگو [دوره 5، شماره 21، 1395، صفحه 11-36]

ج

  • جعفری، لیلا مطالعه چگونگی بازنمایی ارزش ها و روابط خانوادگی در سریال های شبکه فارسی وان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 107-124]

خ

  • خسروی نیک، مجید گفتمان‌شناسی انتقادی: روندها و چشم‌اندازهای نو گفتگو با دکتر مجید خسروی نیک، استاد گفتمان‌شناسی و رسانه، دانشگاه نیوکاستل [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 133-154]

ر

  • ربیعی، علی تعامل نوجوان و تلفن همراه: مطالعه نوجوانان دختر شهر کرج [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 31-50]

ز

س

  • سرحد، سجاد شبکه‌های اجتماعی به مثابه حوزه‌ عمومی: تحلیل پژوهش‌های انجام‌شده در ایران [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 73-86]

ش

  • شاکر، علی تصویرگری جنگ عراق برساخت تصویر جنگ در مطبوعات بریتانیا و آمریکا [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 124-143]

  • شاهرودی، راضیه شبکه‌های اجتماعی به مثابه حوزه‌ عمومی: تحلیل پژوهش‌های انجام‌شده در ایران [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 73-86]

  • شعبان، مونا تعامل نوجوان و تلفن همراه: مطالعه نوجوانان دختر شهر کرج [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 31-50]

  • شفعتی، معصومه تحول معنایی مفهوم فردگرایی در اندیشه گئورگ زیمل؛ سه فرم فردگرایی: تک افتادگی، بی همتایی و مدرن [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 11-30]

  • شیریندل، احمد مطالعه چگونگی بازنمایی ارزش ها و روابط خانوادگی در سریال های شبکه فارسی وان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 107-124]

ص

  • صادقی، سهیلا مقایسه دو روش تحقیق در فرهنگ: مردمنگاری و روششناسی مردمی [دوره 5، شماره 21، 1395، صفحه 37-56]

  • صامتی، مرضیه مطالعه نشانه‎شناختی تصویر کودکی در سینمای کودک و نوجوان ایران مطالعه موردی مفهوم کودکی در فیلم «کودک و فرشته» [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 23-40]

ع

  • عاطفی منش، روشنک نظریه‌هایی درباره سلامت و تبلیغات [دوره 5، شماره 21، 1395، صفحه 123-147]

  • عالیزاد، اسماعیل بررسی گفتمان های پیشامدرن، مدرن و پسا مدرن در دوره های زمانی متوالی از آثار اکبر رادی [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 87-106]

  • عباس زاده، محمد دیدگاه برساخت‌ اجتماعی و پوزیتویستی در جامعه‌شناسی احساسات [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 51-66]

  • عبایی کوبایی، محمود درون مایه های هویت فرهنگی ایران معاصر و رابطه میان عناصر آن آسیب شناسی نگرش های پیشین و نگاهی به راهبردهای آینده [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 113-132]

  • علیزاده اعظم، محمد باقر مطالعه چگونگی بازنمایی ارزش ها و روابط خانوادگی در سریال های شبکه فارسی وان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 107-124]

ف

  • فاضلی، نعمت الله آیا فرهنگ ایران امروز سکوالار است؟ منظر انسان شناسی شناختی [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 11-28]

  • فتحی، منیژه بررسی گونه های مختلف دینداری در مواجهه با مؤلفه‌های مدرنیته (مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-123]

  • فرزین، علیرضا تصویرگری جنگ عراق برساخت تصویر جنگ در مطبوعات بریتانیا و آمریکا [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 124-143]

ق

  • قاسم زاده، پیمان بررسی توسعة فرهنگی ارتباطات طی سال‌های 82 الی 92 برحسب سند چشم‌انداز بیست‌ساله [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 76-98]

  • قبادی، علیرضا نقش سرمایه فرهنگی در شکل گیری تبلیغات فرهنگی [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 47-73]

  • قدرتی، شفیعه بررسی رابطۀ دینداری و گرایش به موسیقی مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 89-112]

ک

  • کرمانی، حسین مطالعه عوامل ترجیح پیام رسان فوری تلگرام بر دیگر برنامه های مشابه توسط کاربران ایرانی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 61-75]

  • کشاورز، حمیدرضا بررسی گونه های مختلف دینداری در مواجهه با مؤلفه‌های مدرنیته (مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 99-123]

  • کیا، حامد رخداد، توپولوژی و شکل‌گیری سوژه سیاسی [دوره 5، شماره 21، 1395، صفحه 81-100]

م

  • ماهر، زهرا «مطالعات آزمایشگاهی» در جامعه‌شناسی علم: رویکردی "فرهنگی" به تولید دانش [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 67-88]

  • متانی، مهرداد بررسی نگرش دانشجویان در زمینه نقش و کارکرد مطبوعات در توسعه سیاسی [دوره 5، شماره 21، 1395، صفحه 101-121]

  • محمدی، جمال گذار از دوگرایی فرهنگ والا/عامه‌پسند (دربارۀ دیالکتیک نزاع فرهنگی) [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 29-46]

  • مرادخانی، همایون کردارهای گفتمانی و الزامات آن: ملاحظاتی درباره پایان‌نامه‌های علوم اجتماعی دانشگاه رازی [دوره 5، شماره 21، 1395، صفحه 121-132]

  • مرادی، سجاد شبکه‌های اجتماعی به مثابه حوزه‌ عمومی: تحلیل پژوهش‌های انجام‌شده در ایران [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 73-86]

  • مرتضوی، محمودرضا بررسی توسعة فرهنگی ارتباطات طی سال‌های 82 الی 92 برحسب سند چشم‌انداز بیست‌ساله [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 76-98]

  • منتظرقائم، مهدی ارائه مدل مفهومی_ نظری خوانش رتوریک انتقادی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 9-22]

  • منوری، نوح مقایسه دو روش تحقیق در فرهنگ: مردمنگاری و روششناسی مردمی [دوره 5، شماره 21، 1395، صفحه 37-56]

  • مولایی، محمد مهدی گردش فرهنگ سلبریتی در رسانه‌های اجتماعی: مطالعه فعالیت سلبریتی‌های ایرانی و هوادارانشان در اینستاگرام [دوره 5، شماره 21، 1395، صفحه 57-80]

  • میرفخرایی، تژا مطالعه نشانه‎شناختی تصویر کودکی در سینمای کودک و نوجوان ایران مطالعه موردی مفهوم کودکی در فیلم «کودک و فرشته» [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 23-40]

  • میره‌بیگی، سید وحید مسئله یابی در تحقیق؛ محدودیت ها و راهکارها با تمرکز بر پایان نامه نویسی و نظریه پردازی بومی در جامعه شناسی ایران [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 125-142]

ن

  • ناظمی، آسیه نقش سرمایه فرهنگی در شکل گیری تبلیغات فرهنگی [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 47-73]

  • نیازی، محسن شبکه‌های اجتماعی به مثابه حوزه‌ عمومی: تحلیل پژوهش‌های انجام‌شده در ایران [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 73-86]

و

  • وثوقی، منصور تحول معنایی مفهوم فردگرایی در اندیشه گئورگ زیمل؛ سه فرم فردگرایی: تک افتادگی، بی همتایی و مدرن [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 11-30]

ه

  • هاشمیان فر، سید علی «مطالعات آزمایشگاهی» در جامعه‌شناسی علم: رویکردی "فرهنگی" به تولید دانش [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 67-88]

  • هرمزی زاده، محمد علی نقش اخبار خارجی تلویزیون در شکل دهی به تصویر ذهنی مخاطبان از جهان خارج [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 41-60]

ی

  • یادگاری، محمد حسن ارائه مدل مفهومی_ نظری خوانش رتوریک انتقادی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 9-22]

  • یزدان پور، اسماعیل گفتمان‌شناسی انتقادی: روندها و چشم‌اندازهای نو گفتگو با دکتر مجید خسروی نیک، استاد گفتمان‌شناسی و رسانه، دانشگاه نیوکاستل [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 133-154]