ا

  • ابراهیم پور، علیرضا ارائه الگوی همگرایی رسانه ها در شیوه ارائه پیام های تبلیغاتی با رویکرد جذب مخاطب بر مبنای نظریه پردازی داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 55-80]

  • اسدی، عباس نقش سرمقاله های روزنامۀ باختر امروز در ملی‌شدن صنعت نفت [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 11-32]

  • اسلامی الکامی، نیما ژورنال فن آوری اطلاعات و سیاست بررسی کلام تنفرآمیز ضعیف و قوی اسلام هراسانه در رسانه های اجتماعی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 157-174]

  • اسماعیلی، وحید مطالعه تطبیقی عوامل مؤثر بر اعتماد نهادی زنان ایران و ترکیه با تأکید برزنان جامعه ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 157-181]

  • اکبرزاده جهرمی، سیدجمال الدین چگونگی مواجهه جامعه ایرانی با استارتاپ ها [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 43-67]

  • امیر، آرمین چرخش منبع (رویکردی اجتماعی - فرهنگی به منبع‌ها) [دوره 9، شماره 37، 1399، صفحه 121-135]

  • امیرحسینی، امین واکاوی مسئولیت مدنی رسانه‌های جمعی ناقض حقوق محیط زیست در نظام حقوقی ایران [دوره 9، شماره 37، 1399، صفحه 29-39]

  • انصاری جعفری، محمد حسین واکاوی رابطه تفکر انتقادی و تعهد مذهبی با اثربخشی سواد رسانه‌ای [دوره 9، شماره 37، 1399، صفحه 71-84]

ب

  • باینگانی، بهمن ثروت فرهنگی؛ مکملی برای نظریه سرمایه فرهنگی در جوامع متکثر [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 55-76]

  • بدری، مهسا پایان بندی سریال بازی تاج و تخت؛ از پیوستگی تا گسست گفتمانی [دوره 9، شماره 37، 1399، صفحه 85-102]

  • بنی هاشمی، سید محسن ارائه الگوی همگرایی رسانه ها در شیوه ارائه پیام های تبلیغاتی با رویکرد جذب مخاطب بر مبنای نظریه پردازی داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 55-80]

ث

  • ثمنی، لیلا چالش ها و راهکار های حضور بانوان در پیاده روی اربعین [دوره 9، شماره 37، 1399، صفحه 11-28]

ج

ح

  • حدادی، علیرضا درآمدی بر نظام آموزشی علوم انسانی ایران در نسبت با غرب [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 87-133]

  • حسنپور، آرش جامعه‌ی کارتونی: کاربرد انیمیشن سیمپسون‌ها برای آموزش و فراگیری جامعه‌شناسی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 145-164]

خ

  • خانزاده، ارسلان ارائه الگوی همگرایی رسانه ها در شیوه ارائه پیام های تبلیغاتی با رویکرد جذب مخاطب بر مبنای نظریه پردازی داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 55-80]

  • خانیکی، هادی چگونگی مواجهه جامعه ایرانی با استارتاپ ها [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 43-67]

  • خدابنده بایگی، ایمان مطالعات فرهنگی، چندفرهنگی و فرهنگ رسانه‌ای [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 183-205]

  • خواجه نوری، نسترن واکاوی رابطه تفکر انتقادی و تعهد مذهبی با اثربخشی سواد رسانه‌ای [دوره 9، شماره 37، 1399، صفحه 71-84]

د

  • دانش، پروانه مطالعه تطبیقی عوامل مؤثر بر اعتماد نهادی زنان ایران و ترکیه با تأکید برزنان جامعه ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 157-181]

  • درویشی، هادی تأملی درباره پدیده پوپولیسم و انواع آن [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 69-85]

  • دیندار فرکوش، فیروز ارائه الگوی همگرایی رسانه ها در شیوه ارائه پیام های تبلیغاتی با رویکرد جذب مخاطب بر مبنای نظریه پردازی داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 55-80]

ر

  • رسولی، محمدرضا واکاوی رابطه تفکر انتقادی و تعهد مذهبی با اثربخشی سواد رسانه‌ای [دوره 9، شماره 37، 1399، صفحه 71-84]

  • رضادوست، کریم بررسی رابطه ابزارهای جهانی سازی و نگرش دانشجویان نسبت به آن [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 110-128]

  • رفیع زاده اردبیلی، گلناز تفاوت میان خود واقعی و خود نمایشی در بین کاربران اینستاگرام [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 77-93]

س

  • ستاری، صدرالدین بررسی تأثیر فرهنگ‌سازمانی بر فرآیند مدیریت دانش در سازمان آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 11-30]

  • سعیدی، سعیده نقش اقامتگاه های بومگردی در توسعه گردشگری قومی در زمان بحران: مطالعه موردی استان گیلان [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 11-41]

  • سوری، نرگس شباهت و تمایز منطق نظری توکویل و وبر پیرامون نقش مذهب در تحولات اجتماعی مدرن [دوره 9، شماره 37، 1399، صفحه 41-69]

ش

  • شارکیان، هانیه تفاوت میان خود واقعی و خود نمایشی در بین کاربران اینستاگرام [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 77-93]

  • شهریاری، معصومه چالش ها و راهکار های حضور بانوان در پیاده روی اربعین [دوره 9، شماره 37، 1399، صفحه 11-28]

ص

  • صادقی نیا، سارا ارتباط بین کودک و رسانه تلویزیون از دیدگاه روان‌شناختی و اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 123-143]

ع

  • عطریان، نرگس سواد رسانه‌ای و سلامت اجتماعی: تحلیل روابط شاخص‌ها در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 31-53]

  • علیشیری، بهرام ارائه الگوی همگرایی رسانه ها در شیوه ارائه پیام های تبلیغاتی با رویکرد جذب مخاطب بر مبنای نظریه پردازی داده بنیاد [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 55-80]

  • عمرانی، غلامرضا سواد رسانه‌ای و سلامت اجتماعی: تحلیل روابط شاخص‌ها در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 31-53]

  • عموری، عباس تحلیل فرم شمایل‎نگاری در پرده‏های روزعاشورا [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 135-156]

ف

  • فائقی، سحر ثروت فرهنگی؛ مکملی برای نظریه سرمایه فرهنگی در جوامع متکثر [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 55-76]

  • فائقی، سحر چرخش منبع (رویکردی اجتماعی - فرهنگی به منبع‌ها) [دوره 9، شماره 37، 1399، صفحه 121-135]

  • فتحی، محمدجواد بررسی کارکردها و تأثیرات رسانه های نوین برمعنا وکنش جنبش‌های اجتماعی جدید [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 129-156]

  • فتحی ورزقانی، پریا بررسی تأثیر فرهنگ‌سازمانی بر فرآیند مدیریت دانش در سازمان آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 11-30]

  • فرج الهی، مسعود نقش سرمقاله های روزنامۀ باختر امروز در ملی‌شدن صنعت نفت [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 11-32]

  • فرجیان، مرتضی مطالعه تطبیقی عوامل مؤثر بر اعتماد نهادی زنان ایران و ترکیه با تأکید برزنان جامعه ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 157-181]

  • فرقانی، مهدی بازنمایی آسیب‌های اجتماعی در مطبوعات با تاکید بر روزنامه‌نگاری راه‌حل‌گرا [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 81-107]

  • فولادیان، مجید تفاوت میان خود واقعی و خود نمایشی در بین کاربران اینستاگرام [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 77-93]

ق

  • قنبری، عباس مطالعه پویش اعتراضی «صدای آبان 98» در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام بر اساس مدل تحلیلی جاوت و ادانل [دوره 9، شماره 37، 1399، صفحه 105-119]

  • قندایی، منصوره تفاوت میان خود واقعی و خود نمایشی در بین کاربران اینستاگرام [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 77-93]

ک

  • کریمی، معصومه بازنمایی آسیب‌های اجتماعی در مطبوعات با تاکید بر روزنامه‌نگاری راه‌حل‌گرا [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 81-107]

گ

  • گله داران، لیلی تکنولوژی دیجیتال، صحنه های دوگانه و اشکال نوین هنری در آثار بینارسانه ای استودیو اتزورو [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 33-54]

م

  • ماهیدشتی، میثم مطالعه تطبیقی عوامل مؤثر بر اعتماد نهادی زنان ایران و ترکیه با تأکید برزنان جامعه ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 157-181]

  • مقیمی، مریم ژورنال فن آوری اطلاعات و سیاست بررسی کلام تنفرآمیز ضعیف و قوی اسلام هراسانه در رسانه های اجتماعی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 157-174]

  • ملتفت، حسین بررسی رابطه ابزارهای جهانی سازی و نگرش دانشجویان نسبت به آن [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 110-128]

  • مهدیخانی، مهری سواد رسانه‌ای و سلامت اجتماعی: تحلیل روابط شاخص‌ها در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 31-53]

  • مومنی، سمیه تأملی درباره پدیده پوپولیسم و انواع آن [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 69-85]

  • مومنی، علی مطالعه پویش اعتراضی «صدای آبان 98» در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام بر اساس مدل تحلیلی جاوت و ادانل [دوره 9، شماره 37، 1399، صفحه 105-119]

  • میرشکاری سلیمانی، امین چگونگی مواجهه جامعه ایرانی با استارتاپ ها [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 43-67]

ن

  • نصراللهی قلعه عبدشاهی، حمیدرضا بررسی رابطه ابزارهای جهانی سازی و نگرش دانشجویان نسبت به آن [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 110-128]

  • نوری راد، فاطمه چارچوبی برای پژوهش پیرامون کودکان و رسانه‎ های نوین [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 95-121]

  • نیکونهاد، ایوب بررسی کارکردها و تأثیرات رسانه های نوین برمعنا وکنش جنبش‌های اجتماعی جدید [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 129-156]

ه

  • هاشمی، شهناز بازنمایی آسیب‌های اجتماعی در مطبوعات با تاکید بر روزنامه‌نگاری راه‌حل‌گرا [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 81-107]