· آبیدین، ک. (1398). سلبریتی اینترنتی. (ا. شاهقاسمی، مترجم) تهران: انتشارات سوره مهر.
· باهنر، ن. (1386). رسانهها و دین؛ از رسانههای سنتی تا تلویزیون. تهران: مرکز تحقیقات صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران.
· بوردیو، پ. (1399). تمایز؛ نقد اجتماعی قضاوتهای ذوقی. (ح. چاوشیان، مترجم) تهران: انتشارات ثالث.
· تامپسون، ج. ب. (1396). رسانهها مدرنیته: نظریه اجتماعی رسانهها. (م. اوحدی، مترجم) تهران: انتشارات سروش.
· دونزباخ، و. (1398). فلسفه ارتباطات. (ا. شاهقاسمی، مترجم) تهران: انتشارات علمی و فرهنگی.
· شلدون، پ. (1396). رسانههای اجتماعی؛ اصول و کاربردها. (ح. حسنی، مترجم) تهران: انتشارات ثانیه.
· فلیک، ا. (1399). درآمدی بر تحقیق کیفی. (ه. جلیلی، مترجم) تهران: نشر نی.
· کشمور، ا. (1396). فرهنگ شهرت. (ا. شاهقاسمی، مترجم) تهران: پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات.
· گافمن، ا. (1396). نمود خود در زندگی روزمره. (م. کیانپور، مترجم) تهران: نشر مرکز.
· گیویان، ع. (1387). ارتباطات آیینی؛ از گفتوگوهای روزمره تا جشنهای رسانهایشده. تهران: انتشارات دانشگاه امام صادق.
· لافی، د. (1396). موضوعات کلیدی در نظریه رسانهها. (ی. نوربخش، مترجم) تهران: انتشارات علمی و فرهنگی.
· معتمدی، ب. (1395). مطالعه رویکردهای تعامل دین و تصویر در برنامههای دینی سه دهه تلویزیون ایران. رساله دکتری دانشگاه تهران.
· مک کوایل، د. (1382). درآمدی بر نظریه ارتباطات جمعی. (پ. اجلالی، مترجم) تهران: وزرات فرهنگ و ارشاد، مرکز مطالعات و تحقیقات رسانهها.
· وارد، پ. (1399). خدایان بدکردار: رسانهها دین و فرهنگ شهرت. (ا. شاهقاسمی، مترجم) تهران: انتشارات سوره مهر.
· ونلون، ی. (1391). تکنولوژیهای رسانهای از منظر انتقادی. (ا. علیقلیان، مترجم) تهران: انتشارات همشهری.
· ABIDIN, C. (2018). INTERNET CELEBRITY; Understanding Fame Online. Bingley: Emerald.
· Braun, V., & Clarke, V. (2006). Using thematic analysis in psychology. Qualitative Research in Psychology, 77-101.
· Boyatzis, R. E. (1998). Transforming qualitative information: Thematic analysis and code development. Thousand Oaks: Sage.
· Campbell, H. A. (2016). Surveying theoretical approaches within digital religion studies. New Media & Society, 15-24.
· Goffman, E. (1967). Interaction Ritual. New York: Pantheon.
· Goffman, E. (1981). Forms of talk. Blackwell: Oxford.
· Palinkas, L. A., Horwitz, S. M., Green, C. A., Wisdom, J. P., Duan, N., & Hoagwood, K. E. (2013). Purposeful Sampling for Qualitative Data Collection and Analysis in Mixed Method Implementation Research. Administration and Policy in Mental Health and Mental Health Services Research, 1-12.
· Rojek, C. (2012). Fame Attack:The Inflation of Celebrity. London: Bloomsbury Academic.
· Stever, G. (2019). The psycholoy of celebrity. New York: Routlege.
· Whiteside, B., & Kelly, J. (2015). The presentation of self in the classical ballet class: dancing with Erving Goffman. Research in Dance Education, 1-14.
·
· Abidin, C. (2020). Internet Celebrity; Understanding Fame Online. (E. Shahghasemi Trans.). Tehran. Iran: Sourey-e Mehr. (In Persian)
· Bahonar, N. (2008). The Media and Religion; from Traditional Media to Television. Tehran. Iran: Markaz-e Tahqiqāt-e Sedā va Simā-ye Jomhuri-ye Eslāmi-ye Iran. (In Persian)
· Bourdieu, P. (2021). Distinction: A Social Critique of the Judgement of Taste. (H. Chvoushian Trans.). Tehran. Iran: Sales. (In Persian)
· Cashmore, E. (2017). Celebrity/ Culture. (E. Shahghasemi Trans.). Tehran. Iran: RICAC. (In Persian)
· Donsbach. W. (2020). The International Encyclopedia of Communication. (E. Shahghasemi Trans.). Tehran. Iran: Elmi- va Farhangi. (In Persian)
· Flick, U. (2021). An introduction to qualitative research. (H. Jalily Trans ). Tehran. Iran: Ney. (In Persian)
· Goffman, E. (2016). The Presentation of Self in Everyday Life. (M. Kianpour Trans.). Tehran. Iran: Markaz. (In Persian)
· Laughey, D. (2018). Key themes in media theory. (Y. Nourbakhsh Trans.). Tehran. Iran: Elmi- va Farhangi. (In Persian)
· McQuail, D. (2004). Mass Communication theory, An Introduction. (P. Ejlali. Trans.). Tehran. Iran: Markaze Motalet va Tahghighate Resanha. (In Persian)
· Moatamedi. B (2017). The Study of the Religion and Image Interaction in recent Religious Iranian T.V Programs. Ph.D Thesis. The University of Tehran. (In Persian)
· Rothenbuhler, E.W. (2009). Ritual Communication: from Everyday Conversation to Mediated. (A. Givian. Trans.). .). Tehran. Iran: Imam Sadiq. (In Persian)
· Sheldon, P. (2018). Social Media: Principles and Applications. (H. Hasani Trans.). Tehran. Iran: Sanyeh. .(In Persian)
· Thompson. J. (2018). Media and Modernity A Social Theory of the Media. (M. Ohadi. Trans.). Tehran. Iran: Soroush.. (In Persian)
· Van Loon, J. (2017). Media Technology: Critical Perspectives. (A. Aligholian Trans.). Tehran. Iran: Hamshahri. (In Persian)
· Ward, P. (2017). Gods Behaving Badly :Media, Religion, and Celebrity Culture. (E. Shahghasemi Trans.). Tehran. Iran: Sourey-e Mehr. (In Persian)