دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
تحلیل مقایسه ای مضامین محیط زیستی در تلویزیون و اینستاگرام
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 دی 1402
سنتز پژوهی دلایل انتشار و گرایش به اخبار جعلی در رسانه های اجتماعی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 دی 1402
ارائه چارچوب انتشار محتوا برای تلوبیون
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 فروردین 1403
مسئله شادی در تلویزیون جمهوری اسلامی ایران یک تاریخچه از دهه شصت
دوره 12، شماره 49، اسفند 1402
نقش اینفلوئنسرها ی حوزه پزشکی شبکه ی اجتماعی اینستاگرام در توسعه مشارکت اجتماعی (مطالعه موردی: مطالبه واکسن کرونا)
دوره 12، شماره 49، اسفند 1402
الگوی کاهش شکاف نسلی با بهره گیری از شبکه اجتماعی اینستاگرام(تحلیل کیفی مبتنی بر رویکرد داده بنیاد)
دوره 12، شماره 49، اسفند 1402
تاثیرات شناختی رسانه در انتقال پیام با موضوع کودکآزاری
دوره 12، شماره 49، اسفند 1402
اعتماد مخاطبان تهرانی به اخبار و سیاستهای خبری صداوسیما
دوره 12، شماره 48، آذر 1402، صفحه 59-83
نقش حفاظتی خانواده در آسیب های ناشی از رسانه های اجتماعی بر نوجوانان ( نمونه موردی اینستاگرام )
دوره 12، شماره 48، آذر 1402، صفحه 105-130
تلویزیون و برساخت معنایی کنشگری زنان در تاریخ سیاسی معاصر ایران
دوره 12، شماره 48، آذر 1402، صفحه 131-157
ویژگیهای بازاریابی محتوا در شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی؛ اینستاگرام)
دوره 12، شماره 48، آذر 1402، صفحه 295-319
نقش رسانهها در مشارکت انتخاباتی مخاطبان: مرورنظاممند مطالعات مرتبط در بازه زمانی 1390 تا 1398
دوره 12، شماره 47، شهریور 1402، صفحه 53-85
تحلیل تطبیقی پوشش خبری سخنرانی رؤسایجمهوری ایران و آمریکا در سازمان ملل(1397) در تارنمای شبکه خبر و بیبیسی فارسی ،
دوره 12، شماره 47، شهریور 1402، صفحه 121-152
واکاوی فرایندهای شکلگیری حوزه عمومی در فضای مجازی با رویکرد مردم نگاری انتقادی
دوره 12، شماره 47، شهریور 1402، صفحه 153-180
طراحی مدل مدیریت راهبردی رسانه با رویکرد ارتقای سرمایه اجتماعی در رسانه های اجتماعی
دوره 12، شماره 47، شهریور 1402، صفحه 181-209
عوامل مؤثر بر استفاده واقعی گردشگران از رسانههای اجتماعی برای برنامهریزی سفر با توجه به اهمیت رسانه
دوره 12، شماره 47، شهریور 1402، صفحه 211-241
پالایش محتوا (فیلترینگ) در سنجهی اصلهای اساسی
دوره 12، شماره 46، خرداد 1402، صفحه 65-84
تاثیر اینفلوئنسرمارکتینگ در رسانه اجتماعی اینستاگرام بر صنعت نشر با رویکرد نتنوگرافی
دوره 11، شماره 45، اسفند 1401، صفحه 45-70
چگونگی دستیابی به قصد تداوم استفاده کاربران از برند اپلیکیشنهای برخط با توجه به مشارکت گردشگر در رسانه (مورد مطالعه شهر اصفهان)
دوره 11، شماره 45، اسفند 1401، صفحه 97-128
ارائه چارچوب آموزش سواد رسانهای به مخاطبان کودک شبکه پویا
دوره 11، شماره 45، اسفند 1401، صفحه 129-157
مصرفِ موسیقی و نسبتِ آن با سرمایۀ فرهنگی: یک مطالعۀ کیفی در شهر تهران
دوره 11، شماره 45، اسفند 1401، صفحه 159-188
رهیافت مدلاسیون شروع و پایان فیلم در تجربهگرایی سینما
دوره 11، شماره 45، اسفند 1401، صفحه 189-211
بررسی عوامل موثر بر استقلال خبری در ایران
دوره 11، شماره 44، آبان 1401، صفحه 75-96