دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
کلیدواژهها = برند
تعداد مقالات: 3
بررسی الگوی تحرک برند شخصی- سیاسی در ایران (مطالعه موردی برند چهار رئیس جمهور)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 بهمن 1402
ویژگیهای بازاریابی محتوا در شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی؛ اینستاگرام)
دوره 12، شماره 48، آذر 1402، صفحه 295-319
چگونگی دستیابی به قصد تداوم استفاده کاربران از برند اپلیکیشنهای برخط با توجه به مشارکت گردشگر در رسانه (مورد مطالعه شهر اصفهان)
دوره 11، شماره 45، اسفند 1401، صفحه 97-128