دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
کلیدواژهها = رسانههای اجتماعی
تعداد مقالات: 6
سنتز پژوهی دلایل انتشار و گرایش به اخبار جعلی در رسانه های اجتماعی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 دی 1402
دوگانه های مؤثر در رشد اینفودمی کووید 19 در شبکههای اجتماعی ایران
دوره 12، شماره 48، آذر 1402، صفحه 11-29
طراحی مدل مدیریت راهبردی رسانه با رویکرد ارتقای سرمایه اجتماعی در رسانه های اجتماعی
دوره 12، شماره 47، شهریور 1402، صفحه 181-209
عوامل مؤثر بر استفاده واقعی گردشگران از رسانههای اجتماعی برای برنامهریزی سفر با توجه به اهمیت رسانه
دوره 12، شماره 47، شهریور 1402، صفحه 211-241
فمینیسم عامهپسند در اینستاگرام: تحلیل محتوای متون کنشگران ایرانی حوزه زنان
دوره 11، شماره 42، خرداد 1401، صفحه 11-42
روزنامهنگاری و توییتر در ایران: یک مطالعه اکتشافی
دوره 6، شماره 22، خرداد 1396، صفحه 29-58