دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
نویسنده = %D8%B3%DB%8C%D8%AF %D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86 %D8%A8%D9%86%DB%8C %D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C
تعداد مقالات: 1
ارائه الگوی همگرایی رسانه ها در شیوه ارائه پیام های تبلیغاتی با رویکرد جذب مخاطب بر مبنای نظریه پردازی داده بنیاد
دوره 9، شماره 36، آذر 1399، صفحه 55-80